اجرای طرح های توسعه، مانند تزریق خون تازه به شریان های حیاتی هر سازمان است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

اجرای طرح های توسعه، مانند تزریق خون تازه به شریان های حیاتی هر سازمان است

احمد سعیدبخش، معاون اجرای پروژه های فولاد مبارکه، در بخش نخست سخنان خود برنامه ریزی و اجرای توسعه در هر سازمان را نشانۀ پویایی، به روز شدن و ارتقای سطح کمی و کیفی هر سازمان دانست و با بیان اینکه اجرای طرح های توسعه مانند تزریق خون تازه به شریان های حیاتی هر سازمان است، گفت: سازمان هایی که برای توسعۀ خود برنامه ندارند، در کوتاه ترین زمان ممکن از چرخۀ رقابت خارج میشوند و رو به افول میگذارند.

وی به بهره برداری رسیدن پروژۀ گندله سازی سنگان را یکی از بزرگترین و اثربخش ترین پروژه های توسعۀ فولاد مبارکه در سال ۹۶ دانست و تصریح کرد: در این پروژه با انتقال دانش فنی خوبی که از سوی فولاد مبارکه صورت گرفت، تا پایان سال ۹۶، یک میلیون و ۱۰۰هزار تن گندله تولید شد که دستاورد بزرگی برای کشور و شرکت بود؛ ضمن اینکه در نظر است تا پایان سال جاری تولید این مجموعه به ۴میلیون تن افزایش یابد.

وی در ادامه از به بار نشستن طرح های توسعه در مجتمع فولاد سبا بدون وارد آمدن هرگونه توقف به خط تولید خبر داد و گفت: با بهره برداری کامل از این طرح، حدود ۹۰۰هزار تن به ظرفیت این مجتمع اضافه خواهد شد.

بهره برداری از کوره پاتیلی شمارۀ ۷ فولاد مبارکه، راه آهن سبا و… بخش دیگری از طرح های توسعه به بارنشسته در سال ۹۶ بود که سعیدبخش با اشاره به آنها گفت: اجرای بیش از ۶۰ پروژۀ توسعه دیگر در دستور کارگروه فولاد مبارکه است.

دکمه بازگشت به بالا