اختصاص حدود ۸ میلیارد تومان اعتبار به طرح مشاغل خانگی در آذربایجان‌ شرقی

ارک خبر- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌ شرقی با اشاره به این‌که ۸/۴۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح مشاغل خانگی در آذربایجان شرقی اختصاص یافته است، گفت: هشت هزار و ۲۳۲ طرح در قالب اشتغال خانگی با ۵۹ میلیارد به بانک‌ها معرفی شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، میر احد حسینی در کارگروه اشتغال آذربایجان‌ شرقی با اشاره به این‌که بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در طرح تسهیلات اشتغال فراگیر در استان ثبت نام کردند، اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ طرح پس از بررسی دارای توجیه اقتصادی تشخیص داده شده و با ۶۱ میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان معرفی شده است که در صورت عملیاتی شدن یک هزار و ۴۲۷ فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: با اجرای یک هزار و ۸۵۲ طرح از محل اعتبارات اشتغال فراگیر، اشتغال روستایی و مشاغل خانگی با مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان، برای ۵۷ هزار نفر در استان فرصت شغلی فراهم شده است.

حسینی با بیان این‌که در مجموع از محل اعتبارات اشتغال فراگیر، روستایی و مشاغل خانگی ۲۲۰میلیارد تومان طرح به بانک‌ها معرفی شده است، خاطرنشان کرد: از ۵۷ هزار فرصت شغلی، ۴۰۵ طرح از محل اشتغال فراگیر و ۱۵۲ طرح از محل تسهیلات روستایی و یک هزار و ۲۹۵ طرح از محل اشتغال مشاغل خانگی بوده است.

دکمه بازگشت به بالا