مصرف ۸۲ میلیون لیتر سوخت طی تعطیلات نوروزی در آذربایجان شرقی

ارک خبر- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: مصرف سوخت در تعطیلات نوروزی در استان به ۸۲ میلیون لیتر رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل روح اللهی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی مصرف سوخت در ایام تعطیلات نوروزی در آذربایجان شرقی اظهار کرد: امسال با توجه به تقارن رویداد ملی و بین المللی تبریز ۲۰۱۸ و افزایش تردد مسافران به استان آذربایجان شرقی موجب شد تا مصرف سوخت با افزایش ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۸۲ میلیون لیتر افزایش یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی افزود: همچنین در تعطیلات نوروزی امسال ناوگان حمل و نقل در آذربایجان شرقی بیش از ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت نفتگاز مصرف کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴.۷ درصدی دارد.

وی با تاکید بر اینکه در تعطیلات نوروزی امسال هیچ گونه کمبودی در تامین سوخت هم استانی ها و مسافران نوروزی نداشتیم، ابراز داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به هم استانی ها و مسافران و گردشگران با تشکیل اکیپ های نظارتی بر نحوه سوخت رسانی و خدمات دهی جایگاه های سوخت به طور جدی نظارت انجام گرفت.

روح اللهی خاطرنشان کرد: اکیپ های نظارتی ۳۰ نفره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی که به جهت نظارت بر نحوه سوخت رسانی به میهمانان نوروزی در مسیرهای پر تردد مستقر شده بودند در مجموع یک هزار و ۶۵۶ نفر ساعت بر جایگاه ها و ارائه خدمات و سوخت در استان نظارت کردند.

دکمه بازگشت به بالا