خروج از جاده ۲ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت/ ۴ کشته و ۴ مجروح در تصادفات جاده ای روز گذشته اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

خروج از جاده ۲ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت/ ۴ کشته و ۴ مجروح در تصادفات جاده ای روز گذشته اصفهان

رئیس پلیس راه استان از وقوع سه حادثه رانندگی در جاده های برون شهری این استان و فوت چهار نفر و مجروحیت چهار فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته سه تصادف رانندگی منجر به فوت در آزاد راه “امیر کبیر” و کمربندی “خمینی شهر” اتفاق افتاد که مأموران پلیس راه به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در آزاد راه “امیرکبیر” یک دستگاه سواری پژو به علت عدم توجه به جلو از جاده خارج و واژگون شد که ۲ سرنشین آن فوت و ۲ سرنشین دیگر نیز مجروح شدند.

پورقیصری خاطر نشان کرد: همچنین یک دستگاه سواری سمند با کامیون کشنده دانگ فنگ نیز در همین محور برخورد کرد که راننده سمند جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به وقوع تصادفی دیگر در کمربندی “خمینی شهر”، تصریح کرد: در این حادثه یک کامیون کشنده هوو به علت عدم توجه به جلو با سواری پژو برخورد کرده بود که یک سرنشین پژو در دم فوت که راننده و سرنشین دیگر آن مجروح شدند.

این مقام انتظامی در پایان یادآور شد: رانندگی با حالت خستگی، خواب آلودگی و تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه میزان وقوع حوادث رانندگی را افزایش می دهد که لازم است رانندگان محترم ضمن توجه کامل به جلو و اطراف در رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا ان شاءالله میزان وقوع حوادث جاده ای و تلفات ناشی از آن تا حدقابل تو جهی کاهش یابد.//

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا