مسابقات والیبال نشسته جهان در تبریز برگزار می شود

ارک خبر- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه تبریز میزبان مسابقات والیبال نشسته ۶ تیم برتر جهان خواهد بود، گفت: در تلاش هستیم این مسابقات که در راستای تبریز ۲۰۱۸ انجام می گیرد به نحو احسن برگزار شود.
مسابقات والیبال نشسته جهان در تبریز برگزار می شود
به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب بهتاج روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: ۶ تیم برتر والیبال نشسته جهان از ایران، روسیه، آلمان، اکراین، بوسنی و هرزگوین و آمریکا از سی ام فروردین تا چهارم اردیبهشت جاری در سالن ورزشی صدرای تبریز رقابت می کنند.
بهتاج خاطرنشان کرد: تیم های خارجی روز بیست و هشتم فروردین باهم توسط یک پرواز به تبریز وارد می شوند و روز بعد جلسه فنی برگزار شده و در نهایت روز سی ام فروردین مسابقات آغاز می شود.
وی با بیان اینکه این مسابقات برنامه افتتاحیه نخواهد داشت، اظهار کرد: در تلاش هستیم برای اختتامیه این مسابقات یک برنامه کامل و باشکوه با حضور وزیر ورزش و جوانان و همچنین مسئولان استانی و کشوری برگزار کنیم.
وی با توضیح اینکه در سایه هماهنگی های انجام شده با اداره کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، مسابقات تیم ها به طور زنده از تلویزیون پخش می شود، ادامه داد: برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات سالن ورزشی صدرا را با هدف استانداردسازی با کف پوش مناسب، نور کافی و سیستم صوتی قابل قبول تجهیز کردیم.
بهتاج جایزه مسابقات والیبال نشسته ۶ تیم برتر جهان در تبریز را ۳۰ هزار هزار دلار اعلام کرد که به گفته وی ۲۲ هزار دلار آن به تیم های اول تا سوم و هشت هزار دلار بقیه به نفرات برتر تعلق خواهد گرفت.
وی در ادامه به درخواست همکاری از اداره آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و اداره کل بهزیستی استان برای مشارکت در برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا کودکان معلول برای تماشای این مسابقات حضور داشته باشند تا به توان خود پی برده و گمان نکنند که معلولیت جسمی محدودیتی برای آنها ایجاد می کند.

دکمه بازگشت به بالا