«جواد محجوب» به مدال نقره رسید

ارک خبر- «جواد محجوب» جودوکار سنگین وزن ایران به مدال نقره رقابت های گرندپری آنتالیا دست یافت تا پرونده تیم کشورمان در این رقابت ها با دو مدال نقره و برنز بسته شود.
«جواد محجوب» به مدال نقره رسید
به گزارش ایرنا؛ امروز (یکشنبه) در روز پایانی رقابت های جودوی جایزه بزرگ ترکیه که با حضور ۳۱۹ جودوکار از ۵۰ کشور از روز جمعه در دو بخش زنان و مردان آغاز شده بود، محجوب به مدال نقره دست یافت.
این پیکارها دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی جودو به منظور کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بود.
محجوب، جودوکار سنگین وزن ایران که عملکرد خوبی در دو ماه اخیر داشته است، پس از استراحت در دور نخست به ترتیب برابر «اولدتوف» از ازبکستان، «گراندا» از کوبا و «اینوسنسیو» از برزیل به پیروزی دست یافت و فینالیست شد.
وی در مبارزه پایانی مقابل «اینال تاسویف» از روسیه و در وقت طلایی، این رقابت نزدیک را واگذار کرد و به مدال نقره رسید و تاسویف روس مدال طلا را بر گردن آویخت.
در این وزن نمایندگان کوبا و کره جنوبی به مدال برنز مشترک دست یافتند.
همچنین امروز «وحید نوری» در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم «حمیدرضا سجادی فرد» و «رامین صفویه» در وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم با شکست برابر حریفان خود از رسیدن به مراحل پایانی بازماندند.
با این اوصاف تیم کشورمان با مدال نقره «جواد محجوب» در سنگین وزن و برنز «محمد محمدی بریمانلو» در وزن ۷۳ کیلوگرم به کار خود در رقابت های گرندپری ترکیه پایان داد.

دکمه بازگشت به بالا