تراکتورسازی مقابل سپاهان به یک امتیاز بسنده کرد

ارک خبر- تیم تراکتورسازی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در بازی خانگی مقابل سپاهان با نتیجه یک بر یک به تساوی دست یافت.
تراکتورسازی مقابل سپاهان به یک امتیاز بسنده کرد
به گزارش ایرنا، ‌دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان عصر شنبه از ساعت ١٨ در ورزشگاه یادگار امام تبریز با حضور پنج هزار نفر تماشاگر انجام گرفت.
نیمه اول این بازی به رغم اینکه دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ٣۵ نتوانست در موقعیت تک به تک گلزنی کند، دقیقه ۴۵ موفق شد دروازه ابراهیم عالمه ‌را باز کند تا تراکتورسازان نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند.
نیمه دوم بازی نیزهر دو تیم بازی سرعتی و تاکتیکی را در دستور کار داشته و تیم سپاهان در دقیقه ۵٧ با یک شوت سرکش که به تیر دروازه اصابت کرد،دروازه تراکتورسازان را به لرزه انداخت.
اما این پایان کار سپاهانی ها نبود و در دقیقه ٧٢ مهدی شریفی با یک ضربه سر روی سانت ساسان انصاری گل تساوی تیمش را به دست آورد.
در این دیدار جلال الدین علی محمد دقیقه ۴۶ با مهرداد محمدی و رضا دهقانی دقیقه ۵٩ با رضا میرزایی و عزت اله پورغاز دقیقه ٨٣ با حامد بحیرایی از تیم سپاهان و محمد ابراهیمی دقیقه ۶٧ با دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان دقیقه ٧٧ با علی طاهران و امیر مهدی جانمکی دقیقه ٩٠ با مهدی مهدی پور برای تیم تراکتورسازی تعویض شدند.
در این بازی علی طاهران و محمد ابراهیمی از تراکتورسازی و مهدی شریفی از تیم سپاهان توسط داور وسط کارت زرد گرفته و همچنین پورغاز بعد از شش دقیقه بازی با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.
تیم داوری این بازی را سید وحید کاظمی به عنوان داور وسط، ‌علی میرزابیگی و علی اکبر نوری به ترتیب کمک اول و دوم و علی احمدی داور چهارم و ابوطالب طاهریان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
تیم تراکتورسازی با کسب نتیجه امروز و با ٣٠ امتیاز در رده دهم و سپاهان با ٢٨ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفتند.

دکمه بازگشت به بالا