آمده بودند برای تجلیل از استادی که هم «صادق» بود و هم «هادی»؛ مردی که بیشتر خبرنگاران اصفهان فعالیت خود را مدیون اویند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

عشق «صادق»؛ روح «هادی»

آمده بودند برای تجلیل از استادی که هم «صادق» بود و هم «هادی»؛ مردی که بیشتر خبرنگاران اصفهان فعالیت خود را مدیون اویند.

 

به گزارش خبرنگار  ارک خبر، مهر بود و صفا؛ نشاط و محبت در چهره ها هویدا بود؛ در روزگاری که زندگی شهرنشینی سراسر اضطراب شده شاید هیچ چیزی جز دیدار بزرگترها و تجلیل از بزرگان نتواند لحظه ای غم را از چهره ها بزداید؛ دیداری که بر اساس اصل صله رحم که از سوی همه ادیان به نیکی یاد شده است، صورت گرفته است.

آمده بودند؛ جمع اندک اما مصفایی که یا از روزگاران قدیم با این استاد بزرگ رسانه همراه بودند یا پیشرفت خود را مدیون تلاش ها و درس های او بودند؛ مردی که نامش «صادق» بود و چونان نامش سال ها صادقانه قلم میزد و چونان شهرتش سال ها «هادی» خبرنگاران جوان بود.

آری؛ در این جمع ۱۱ نفره همه روزگاری را در محضر این پیشکسوت بزرگ سپری کرده بودند و خوشحال از این گذران عمر؛ برای تجلیل از «صادق هادی» ای که هر چند در اتاق کوچکی در باشگاه خبرنگاران جوان استان اصفهان ایفای نقش می کرد اما وسعت دانش و صفای دل دریایی اش او را محدود به مکان و رسانه نمی کرد.

به چهره ها که می نگریستی تفاوت دیدگاه بود و سلیقه؛ تفاوت سن بود و دانش؛ اما یک اشتراک وجود داشت؛ همه دل در گرو «او» داشتند؛ شهرزاد بهادری (دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان)، افشین ماهوشی، وحید صلواتی، عباس زمانی (اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی)، فضل الله سلطانی، هادی زمانی، علیرضا هژبری (به ترتیب دبیرکل، دبیر علمی و دبیر کمیته اطلاع رسانی کنفرانس ملی رویکردهای نوین روابط عمومی ایران)، منصور گلناری، محمدرضا مهرابی، ناصر حضوربخش (از پیشکسوتان عرصه رسانه)، غلامرضا کیهان پور (مشاور و بازرس ویژه شهردار اصفهان) و سیدمحمد طباطبایی (مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان اصفهان) جمع صمیمی این دیدار را تشکیل می دادند و آمده بودند تا از بیش از ۳۰ سال فعالیت رسانه ای صادق هادی تجلیل کنند.

اما این تجلیل با دستان خالی هم نبود؛ آمده بودند تا گواهی «تعالی ارتباطات» موسسه «ژربرا»ی فرانسه را به استاد تقدیم کنند.

اما در این جمع استاد دیگری هم می درخشید که شایسته تجلیل بود؛ محمدرضا مهرابی بازرس پیشین هیئت مدیره های انجمن صنفی و خانه مطبوعات استان اصفهان.

همه لب به تجلیل گشاده بودند؛ سلطانی از زحمات استاد هادی در هیئت مدیره خانه مطبوعات تشکر کرد و مهمترین ویژگی ایشان را در این دوران تلاش برای ایجاد وفاق و همدلی میان اصحاب رسانه استان دانست.

طباطبایی با قدردانی از برگزاری این برنامه و تلاش ها و زحمات استاد هادی ابراز امیدواری کرد تا در آینده با همکاری و مشارکت همه اصحاب رسانه شاهد رشد و شکوفایی در این حوزه و تربیت خبرنگاران جوان و متخصص برای جامعه باشیم.

صلواتی با اشاره به اخلاق نیکو و پسندیده استادان هادی و مهرابی از شرایط به وجود آمده برای همکاری بیشتر اصحاب رسانه ابراز خرسندی کرد و از بازرس ویژه شهردار اصفهان خواست تا بنیاد مرحوم امیرقلی امینی دوباره در اختیار مطبوعات استان به ویژه انجمن صنفی روزنامه نگاران استان قرار بگیرد.

هادی زمانی با قرائت ابیاتی در وصف استاد هادی، حسن خلق، توجه به جوانان و آموزش نسل جدید را از ویژگی های ایشان برشمرد و تأکید کرد: برای توسعه اجتماعی و فرهنگی در جامعه توجه به تشکل های غیردولتی و تقویت این نهاد ها بسیار ضروری است و در کشورهای پیشرفته وجود چنین تشکل های مستقل نشان از رشد اجتماعی ایشان دارد.

و اما استادان هادی و مهرابی در پایان از حضور و همراهی همکاران رسانه ای در طول دوران مسئولیت در خانه مطبوعات و انجمن قدردانی کرده و ابراز امیدواری کردند تا با تشکیل هیئت مدیره های جدید برای رشد و ارتقای جایگاه مطبوعات و رسانه ها در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی گام های ارزنده تری برداشته شود.

دکمه بازگشت به بالا