بسکتبال با ویلچر زنان ایران قهرمان مسابقات آسیا – اقیانوسیه شد

ارک خبر- تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنان ایران در رقابت های آسیا – اقیانوسیه انتخابی پاراآسیایی جارکاتا با غلبه بر تیم تایلند میزبان علاوه بر کسب سهمیه مسابقات پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.
بسکتبال با ویلچر زنان ایران قهرمان مسابقات آسیا – اقیانوسیه شد
به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان، ملی پوشان بسکتبال با ویلچر ایران امروز برای دومین بار و این بار در رقابت فینال مقابل تیم میزبان (تایلند) به میدان رفته و موفق شدند با نتیجه ۴۳ بر۲۷ بازی را به سود خاتمه داده و جام قهرمانی این دوره از رقابت ها را بالای سر ببرند.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران برای کسب این عنوان از سد تیم های تایلند، هند، لائوس، کامبوج و افغانستان گذشتند و با ۶ برد پیاپی، ضمن کسب عنوان قهرمانی، سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را بدست آوردند.
با توجه به اختصاص سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا به ۴ تیم اول این مسابقات، ایران، تایلند، افغانستان و کامبوج موفق شدند مجوز حضور در این بازی ها را بدست آوردند.
دیدار رده بندی نیز تا ساعتی دیگر بین تیم های افغانستان و کامبوج برگزار خواهد شد.
تیم ایران با ترکیب مهسا سعادت، فتانه پورآت(خراسان رضوی)، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی (فارس)، مهدیه خاکباز(یزد)، زهرا حبیبی، مهری باقرپور(اردبیل)، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری(زنجان) دراین مسابقات حضوریافته است.
بتول مشرف جوادی سرپرستی کاروان را بر عهده دارد و آذر همایون پور نیز به عنوان مربی در کنار ملی پوشان است و مریم دهستانی نیز به عنوان داور مدعو در این مسابقات حضور دارد و کاروان اعزامی کشورمان بامداد روز سه شنبه، ۲۲ اسفند ماه به میهن بازمی گردد.

دکمه بازگشت به بالا