شبکه تلویزیونی «ایران کالا» ۱۲ اسفند رسماً افتتاح می شود

ارک خبر- شبکه تلویزیونی «ایران کالا» به عنوان تنها شبکه اقتصادی رسانه ملی، شنبه ۱۲ اسفند به صورت رسمی افتتاح می شود.
شبکه تلویزیونی «ایران کالا» ۱۲ اسفند رسماً افتتاح می شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واحد هماهنگی و ارتباطات شبکه تلویزیونی ایران کالا؛ این شبکه در تاریخ ۴ اسفندماه ۱۳۹۵ در مراسمی با حضور احمد شهریاری (معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صداوسیما) و اردشیر زابلی زاده (مدیریت شبکه)، پخش آزمایشی خود را آغاز نمود و اکنون پس از یک سال حمایت رسانه‌ای از تولید ملی، رسماً افتتاح خواهد شد.

شبکه تلویزیونی «ایران کالا» با حضور رئیس رسانه ملی، مسئولان بلند پایه دولتی، بازرگانان و کارآفرینان برگزیده کشوری، مسئولان ارشد اصناف، ورزشکاران برگزیده و هنرمندان پیشکسوت در مراسمی که در روز شنبه ۱۲ اسفند در مرکز همایش های صداوسیما برگزار می‌شود، به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه جنبی با حضور نمایندگان معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه، مرکز توسعه تجارت، ستاد اقتصاد مقاومتی، سازمان صنایع کوچک، بنیاد ملی نخبگان، سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود. در این نمایشگاه، دستاوردهای گروه‌های مختلف علمی، صنعتی و خدماتی در معرض بازدید قرار خواهد گرفت.

شبکه تلویزیونی ایران کالا طی ۱۲ ماه گذشته به منظور حمایت از تولید و خدمات ایرانی، جذب حداکثری مخاطبان و دستیابی به اهداف و مأموریت‌های تعیین شده، برنامه های متنوعی در قالب های مستند، ترکیبی، پویانمایی و اطلاع رسانی تولید کرده است.

درحال حاضر برنامه‎های این شبکه به صورت ۱۶ ساعت در روز، از ساعت ۷ لغایت ۲۳ در حال پخش بوده و علاوه‎بر دریافت برروی کانال ۲۸ گیرنده‎های دیجیتال، از طریق ماهواره‌های بدر (فرکانس ۱۱۸۸۱، عمودی، SR 27500) و اینتل ست ۹۰۲ (فرکانس ۱۱۵۵۵، افقی، SR 30000) نیز قابل دریافت است.

از مهمترین برنامه های در حال پخش شبکه می توان به «خبرآگهی»، «بارکد» و «پایش پلاس» اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا