فرماندار اصفهان: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، پیام اقتدار نظام و انقلاب را به گوش جهانیان خواهند رساند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فرماندار اصفهان: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، پیام اقتدار نظام و انقلاب را به گوش جهانیان خواهند رساند

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه ستاد بزرگداشت ایام ا… دهه مبارک فجر، ایام ا… دهه مبارک فجر، با اشاره به شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی موجود در کشور، افزود: علیرغم اقدامات و پیشرفت های خوب صورت گرفته در عرصه های گوناگون از ابتدای انقلاب تاکنون، اما تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله بسیار است و باید با امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه، در جهت انجام پیگیری های لازم و رفع مشکلات مردم گام های مؤثرتری برداشته شود.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه سربلندی و اقتدار نظام و انقلاب، مرهون خون شهدا، فداکاری ایثارگران و حضور گسترده مردم در صحنه های حمایت از نظام است، افزود: مردم ایران از پیش از انقلاب تاکنون، همواره در صحنه های مختلف حمایت از نظام و انقلاب، حضور گسترده داشته و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند و آنها شایسته بهترین خدمات هستند.

رضوانی با اشاره به قرار داشتن در آستانه ایام ا… دهه مبارک فجر و لزوم برنامه ریزی مناسب برای گرامیداشت این ایام، خاطرنشان کرد: دستگاه ها موظفند نسبت به برنامه ریزی مناسب، متنوع و در شأن این ایام، جهت برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه مبارک فجر، اقدام نمایند.

وی افزود: مردم ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، پیام اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور را به گوش جهانیان خواهند رساند.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا