۱۶۳ برنامه فرهنگی و هنری در رویداد گردشگری تبریز ۲۰۱۸ برگزار می‌شود

ارک خبر- مدیرکل اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ۱۶۳ برنامه فرهنگی و هنری در تبریز ۲۰۱۸ برگزار می‌شود گفت: ۵۷ برنامه بین‌المللی، ۴۲ برنامه ملی و ۶۴ برنامه منطقه‌ای در این رویداد برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حسن استوارآذر در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی تبریز2018 که با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه برگزار شد با اشاره به اینکه 163 برنامه فرهنگی و هنری در تبریز 2018 برگزار می‌شود اظهار داشت: 57 برنامه بین‌المللی، 42 برنامه ملی و 64 برنامه منطقه‌ای در این رویداد برنامه‌ریزی شده و اجرا می‌شود.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای این 163 برنامه را 430 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها با پراکندگی کل استان در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

با اشاره به تقویم برگزاری رویدادهای مختلف طراحی شده برای تبریز2018 گفت: جشنواره‌های بین‌المللی تئا‌تر و موسیقی فجر و نمایشگاه هنر تبریز در دانشگاه ایغدیر ترکیه از جمله مهترین برنامه‌های بین‌المللی در دی ماه است.

وی برنامه‌های بهمن ماه تقویم رویداد تبریز 2018 را مسابقات بین‌المللی کشتی جام تختی و برپایی نمایشگاه هنر و صنایع دستی تبریز در بوسنی و هرزه گوین عنوان کرد و ابراز داشت: برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، بزرگداشت شصتمین سالگرد تاسیس کتابخانه ملی تبریز و هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز از برنامه‌های مهم اسفند ماه رویداد تبریز 2018 است.

استوارآذر اوج برنامه‌های رویداد تبریز 2018 را آیین افتتاحیه آن در سوم فروردین با حضور ریاست جمهوری ایران و مقامات ارشد سایر کشورهای مسلمان دانست و خاطرنشان کرد: از آذرماه 96 تا اسفند ماه 97 برنامه‌های بین‌المللی و ملی برنامه‌ریزی شده است که به تدریج در تقویم تبریز2018 برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا