«یانال»گزینه اصلی سرمربیگری تراکتور شد/ شاگرد دنیزلی در راه تبریز

ارک خبر- برخلاف اینکه از سرمربی پیشین پرسپولیس به عنوان گزینه اصلی هدایت سرخپوشان تبریزی نام برده می‌شود، مسئولان باشگاه تراکتورسازی با شاگرد وی به توافقات خوبی رسیده‌اند.
به گزارش خبرنگار مهر، پس از بروز علنی اختلاف بین مسئولان باشگاه تراکتورسازی و یحیی گل محمدی که به خاطر نتایج نامطلوب تیم فوتبال این باشگاه رقم خورد، نمایندگان باشگاه تبریزی راهی ترکیه شدند تا با گزینه های مد نظر خود وارد مذاکره شوند.

این در حالی بود که هنوز وضعیت یحیی گل محمدی با این تیم مشخص نشده و طرفین حاضر نیستند به خاطر منافع مالی کوتاه بیایند. گل محمدی با اینکه پس از دیدار با نفت در تمرینات سرخپوشان تبریزی حاضر نشده است اما نمی خواهد استعفا هم بدهد تا مبلغ قراردادش را کامل دریافت کند. مسئولان تراکتورسازی هم نمی خواهند او را اخراج کنند تا متحمل ضرر مالی نشوند.

با این حال مذاکره نماینده باشگاه تراکتورسازی با دو گزینه ترک وارد مرحله تازه ای شده است و درحالی که از دنیزلی به عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتورسازی نام برده می شود اما «کاظم ارسون یانال» گزینه اصلی مسئولان این باشگاه است و مذاکرات طرفین هم به خوبی پیش رفته است.

«یانال» در حالی گزینه اصلی باشگاه تراکتورسازی شده است که روز سه شنبه نماینده باشگاه با وی و دنیزلی مذاکره داشت اما شانس یانال برای حضور در تبریز بیشتر است چرا که وی حاضر است قرارداد یک سال و نیمه امضا کند و این برای مسئولان باشگاه یک مزیت محسوب می شود.

یانال سرمربی پیشین تیم فوتبال فنرباغچه بوده که در لیگ این کشور چند هفته مانده به پایان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است. وی همچنین هدایت تیم ترابوزان اسپور ترکیه را هم برعهده داشته و نتایج خوبی با این تیم کسب کرده است.

در مورد این مربی گفته می شود او کاشف آردا توران بازیکن پیشین تیم فوتبال بارسلونا بوده و مربیگری وی را هم برعهده داشته است. یانال به سبک مربیان شرق اروپا کار می کند و از نظم و انضباط کاری بالایی برخوردار است.

دکمه بازگشت به بالا