اجرای آثار بخش مرور جشنواره تبریزیم در مجتمع ستاره باران تبریز

ارک خبر- اجرای آثار بخش مرور پنجمین جشنواره بین‌المللی تبریزیم در مجتمع تجاری-فرهنگی ستاره باران تبریز به روز سوم رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سومین روز اجرای آثار بخش مرور پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم با حضور هنرمندان و شهروندان تبریزی در مجتمع تجاری فرهنگی ستاره باران برگزار شد.

این مجتمع میزبان علاقه‌مندان به نمایش خیابانی “نئنییم نئجه ائلییم” به کارگردانی سعیده حامد و نمایش خیابانی “دانه‌های خوشبختی” به کارگردانی حامد منافی بود تا بار دیگر علاقه‌مندی شهروندان تبریزی نسبت به این هنر به نمایش گذاشته شود.

این دو نمایش به عنوان آثار برگزیده ادوار پیشین جشنواره تبریزیم، بار دیگر و در قالب مرور جشنواره تبریزیم، همزمان با سال ۲۰۱۸ در معرض نمایش قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در حاشیه این برنامه، ضمن قدردانی از مشارکت موثر بخش خصوصی و مجتمع‌های تجاری شهر در این اقدام فرهنگی، بر اثرگذاری فرهنگسازی به زبان هنر در زندگی مردم شهر و بهبود کیفیت زندگی شهری تاکید کرد.

حسین آذرنیا تشریح کرد: هنر نمایش به عنوان هنری مردمی، این بار به دور از روند همیشگی اجرا در سالن‌های نمایش، به میان مردم آمده تا از مسائل و مشکلات شهری به زبان هنر با آن‌ها سخن بگوید.

گفتنی است، پنجمین جشنواره بین‌المللی تبریزیم به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در استقبال از مسافران فرهنگی تبریز ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده و در بازه زمانی حدود پنج ماهه تا اردیبهشت ماه آینده میزبان شهروندان و علاقه‌مندان است.

دکمه بازگشت به بالا