زمان کنفرانس ملي رويکردهاي نوين روابط عمومي ايران تغيير کرد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

با افزودن بخش مقالات علمي و گواهي بين المللي؛

زمان کنفرانس ملي رويکردهاي نوين روابط عمومي ايران تغيير کرد

به گزارش روابط عمومي کنفرانس ملي رويکردهاي نوين روابط عمومي ايران در نشستی که با دبیرکل کنفرانس  برگزارگردید، زمان برگزاری اين رويداد علمي به تاریخ های ٢۵ و٢۶ بهمن ماه تغییر يافت.

فضل اله سلطانی با تشریح فعالیت های پیش روی بیان کرد: بنا به درخواست مکرر پژوهشگران، دانشجویان و اساتید مبنی براینکه زمان قبلی اعلام شده (١٩و٢٠دیماه) با امتحانات دانشجویان و اساتيد دانشگاه تداخل دارد، برگزاري این کنفرانس به بهمن ماه موکول گردید.

وي با اعلام پذيرش مقالات علمي در کنفرانس افزود: با توجه به درخواست هاي پژوهشگران، پذيرش مقالات علمي- پژوهشي  مرتبط با  موضوع کنفرانس نيز در دستور کار کميته علمي قرار گرفت که در اين زمينه پس از پذيرش، با تصميم اين کميته در روزهاي برگزاري قابل ارائه خواهد بود.

دبيرکل کنفرانس ملي رويکردهاي نوين روابط عمومي ايران در پایان مهلت ثبت نام و ارسال مقالات را تا 12 بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: در حال پيگيري هستيم تا به شرکت کنندگان، علاوه بر گواهی سازمان مدیریت و برنامه ريزي، ازآکادمی علمی- آموزشي ژربرا فرانسه نيز گواهی آموزشي بين المللي اعطا شود.

شايان ذکر است علاقه مندان مي توانند با مراجعه به سايت newpr.ir ، کانال تلگرامي @newprir و يا تلفن هاي 32648140  ،  32665811  ،  32686441-031 ( داخلي1) نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بيشتر اقدام  نمايند.

IMG_20171230_171721

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا