حماسه ۹ دی نشانگر بصیرت ملت بزرگ ایران است

پایگاه خبری ارک خبر-بجنورد:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حماسه ۹ دی نشانگر بصیرت ملت بزرگ ایران است

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بابیان اینکه حماسه ۹دی نشانگر بصیرت ملت در برابر فتنه است از برگزاری مراسم گرامیداشت این روز در سطح هشت شهرستان استان خبر داد.

ارک خبربه نقل ازمهر:حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه ۹ دی روز بصیرت افزایی و بیداری ملت ایران بود اظهار کرد: این روز هرگز از خاطره تاریخی مردم پاک نخواهد شد.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر اینکه ۹دی نباید به فراموشی سپرده شود تصریح کرد: برنامه‌های بزرگداشت این روز باید هرسال به‌صورت پررنگ برگزار شود.

وی گفت: امروز شاهد وحدت و انسجام در ایران اسلامی هستیم که دشمن همواره در تلاش برای از بین بردن این مهم است بنابراین در این شرایط حفظ وحدت و حضور همیشه درصحنه مردم سبب ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی عنوان کرد: حماسه ۹ دی ازجمله اتفاقاتی بود که در جریان آن وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی بیش‌ازپیش نمایان شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: گرامیداشت حماسه ۹دی در سطح هشت شهرستان و ۳۷ مرکز دهستان استان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار کرد: مراسم محوری در مرکز خراسان شمالی صبح روز شنبه نهم دی‌ماه جاری ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از محل میدان شهید بهشتی بجنورد آغاز می‌شود و با حرکت به سمت مسجد انقلاب، برنامه در این محل ادامه می‌یابد.

وی سخنران مراسم محوری بجنورد را «حجت‌الاسلام حسینی بوشهری» عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت قم برشمرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا