در دوسال اخیر برای توسعه شبکه آب وفاضلاب نطنز6میلیاردو 650میلیون تومان هزینه شده است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مهندس هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان در مراسم افتتاح پکیج فاضلاب مسکن مهر شهرستان نطنز گفت: برای ساخت پکیج فاضلاب مسکن مهر واصلاح و توسعه شبکه آب شرب نطنز مبلغی بالغ بر۶ ميليارد و۶۵۰ ميليون تومان هزینه شده است .
وی برلزوم احدات پکیج فاضلاب مسکن مهر نطنز تاکید کرد وگفت: عدم دسترسی به تاسیسات تصفیه فاضلاب منجر به آلودگی منابع آبهای زیرزمینی می شود. این در حالیست که حفظ ونگهداری منابع آبی چاهها وقنوات از هرگونه آلودگی بسیارمهم است براین اساس به منظور کاهش آلایندگی محیط زیست و ارتقای سطح بهداشت عمومی احداث این پکیج در دستور کار قرارگرفت.
مهندس امینی افزود: اجرای عملیات ساخت پکیج در سال گذشته آغاز شد و امروز شاهد بهره برداری از این پروژه هستیم که ظرفيت ورودی و خروجی آن ۶۳۰ مترمکعب در روز است وحجم مخازن داخل پکیج ۸۶۰ مترمكعب می باشد .
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با اشاره به تكنولوژي احداث این پکیج عنوان کرد: پکیج فاضلاب مسکن مهر نطنز با بهره گیری از آخرین تكنولوژي روش تصفیه که A2O که همان هوادهی در سه مرحله است احداث گردید به گونه ای که پساپ خروجی آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است طی تفاهم نامه ایی مقرر گردید در اختیار شهرداری جهت آبیاری فضا ی سبز قرار گیرد.
وی اعلام کرد مردم این منطقه دغدغه تامین آب شرب دارند که در راستای غلبه بر این مشکل  اصلاح شبکه آب و حفر چاه مدنظر قرار گرفت همچنین با راه اندازی ؛تجهیز وبهره برداری سیستم هوادهی در حد فاصل چاههای رحمت آباد و ایستگاه پمپاژ شجاع آباد کیفیت آب شرب نیز به صورت کاملا محسوسی ارتقا یافت .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا