استاندار اصفهان اعلام کرد: اصفهان در جایگاه دوم تولید، توزیع و حمل فرآورده های نفتی کشور قراردارد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

استاندار اصفهان اعلام کرد: اصفهان در جایگاه دوم تولید، توزیع و حمل فرآورده های نفتی کشور قراردارد
دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با ایشان اظهارداشت: اصفهان در تولید، توزیع و حمل فراورده های نفتی کشور در جایگاه دوم قرارگرفته است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار سید محمدرضا موسوی خواه، مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با ایشان اظهارداشت: استان اصفهان پس از تهران در ابعاد تولید، توزیع و حمل فراورده های نفتی در جایگاه دوم قرار گرفته است.
استاندار اصفهان برون سپاری برخی از فعالیت های پخش فراورده های نفتی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: لازم است که سمن ها در این زمینه ورود داشته باشند.
محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه مدیریت استان از این طرح حمایت خواهد کرد، افزود: بالابردن دقت و کنترل در پخش فرواده های نفتی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
استاندار اصفهان مصرف بنزین را در کشور بالا ارزیابی کرد و افزود: باید در این خصوص تدبیری اندیشیده شود و در این راستا بازرسی و کنترل بر پخش فراورده های نفتی باعث عرضه مطلوب ، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و قاچاق و کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی در استان، خواهد شد.
مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز در این دیدار اظهارداشت: اصفهان قطب دوم اقتصادی کشور و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و در این استان فراوده های نفتی از لحاظ وجود تاسیسات نفتی اهمیت ویژه ای دارد.
موسوی خواه به وجود پالایشگاه و پتروشیمی در اصفهان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امنیت خوبی در این خصوص شاهد هستیم با توجه به اینکه اصفهان دومین استان پرمصرف کشور است.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه تلاش این شرکت در راستای کوچک سازی است، افزود: اصفهان قطب اصلی سوخت رسانی است و به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.
محمدرضا موسوی خواه سیستم پخش فراورده های نفتی را کار سنگینی خواند و اظهارداشت: سیستم آنلاین پخش فرآورده های نفتی مورد نیاز بخش کشاورزی برای توزیع در این بخش انجام شده است و در حال همگانی شدن می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا