برگزاري هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری در اصفهان /رونمايي از كارخانه ريسباف گنجينه ميراث صنعتي

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

۲۳ تا ۲۵ آذرماه سال جاري برگزار مي شود؛

برگزاري هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری در اصفهان /رونمايي از كارخانه ريسباف گنجينه ميراث صنعتي

هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری به منظور توسعه، بهسازی، بازسازی، باززنده سازی و بازآفرینی در مناطق و سکونت گاه‌ها و بافت‌های ناکارآمد طی ۳ روز از ۲۳ تا ۲۵ آذرماه سال جاري  باهمت شهرداري اصفهان برگزار مي شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، کنفرانس توسعه پایدار و عمران شهری در شش محور اصلی ارائه  تعريف جامع از توسعه پايدارف شناخت چالش ها و ارائه راهكارها، نقش شهرسازي معماري و ساخت در توسعه پايدار، نقش حمل و نقل در توسعه پايدار و تاثير ان بر مهار توسعه پيراموني شهرها،نقش مديريت منابع انرژي اب، محيط زيست و فناوري هاي نوين در توسعه پايدار شهري و نقش اقتصاد شهري و مديريت سرمايه هاي شهري در توسعه شهر برگزار مي شود.

وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی و  رييس سا زمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،از مهمانان ویژه این کنفرانس هستند، همچنین شهردار اصفهان از  سخنران اين كنفرانس خواهد بود ، علاوه بر این افراد، ریاست پژوهشکده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور میهمان کنفرانس خواهد بود و اساتیدی از دانشکده شهرسازی دانشگاه صنعتی دورتموند نیز از سخنرانان این کنفرانس خواهند بود.

در هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری سفیر کشور سنگال و پژوهشگرانی از کشورهای آلمان، بوسنی، چین و هند نیز حضور خواهند داشت.

همچنين از كارخانه ريسباف به عنوان  ارزشمندترين يادگار ميراث صنعتي اصفهان در هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری رونمايي مي شود.

گفتني است؛ حاميان برگزاري هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری در اصفهان وزارت راه شهرسازي، شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهر اصفهان، معاونت شهرسازي و معماري شهرداري، اداره كل شهرسازي استان اصفهان، شهرداري اصفهان و سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري اصفهان، دانشگاه دانش پژوهشان ،دانشگاه هنر  و سازمان ميراث فرهنگي كشور مي باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا