اعزام چهار اکیپ امدادی از شرکت گاز استان اصفهان به مناطق زلزله زده غرب کشور

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

اعزام چهار اکیپ امدادی از شرکت گاز استان اصفهان به مناطق زلزله زده غرب کشور

 

سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان گفت: چهار اکیپ امداد و تعمیرات و نشت یابی گاز، روزگذشته از سوی شرکت گاز اصفهان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند که هم اکنون مشغول بررسی شبکه و راه اندازی مجدد رگولاتورها و نشت یابی در منطقه هستند.

به گزارش روابط عمومی، سید حسن موسوی در خصوص وضعیت گاز مناطق زلزله زده و کمبود گاز با توجه به اینکه در فصل سرد قرار داریم، اظهار داشت: خوشبختانه کمبود گاز در مناطق زلزله زده وجود ندارد و قطعی گاز تنها به لحاظ ایمنی است.

وی، با بیان اینکه درحال حاضرشدت سردی هوا زیاد نیست و از لحاظ گازرسانی مشکلی نداریم، تاکید کرد: نکته اصلی در مناطق زلزله زده مباحث ایمنی و سالم بودن شبکه ها است.

سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه خوشبختانه پالایشگاه گاز ایلام با وجود قطعی گاز، از شب گذشته وارد مدارشده است، بیان داشت: شرکت گاز استان اصفهان برای کمک در مناطق زلزله زده دو اکیپ امداد و تعمیرات شامل ۱۰ نفر را به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام کرده و اکنون مشغول بررسی شبکه و راه اندازی مجدد رگولاتورهای گاز در کرمانشاه هستند.

وی، با اشاره به اینکه وقتی قطعی سراسری گاز بر اساس این گونه حوادث اتفاق می افتد تمام رگولاتورها قطع می شود، افزود: بعد از بررسی تمام رگولاتورها در محل با رعایت نکات ایمنی، گاز در شبکه جریان می یابد.

موسوی همچنین بیان داشت: علاوه بر این شرکت گاز استان اصفهان دو اکیپ نشت یابی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام کرده تا تمام شبکه ها را از لحاظ ایمنی و نشت گاز بررسی کنند.

وی ادامه داد: به طور قطع بعد از اطمینان از سلامت شبکه و عدم هر گونه نشتی، گاز مشترکان منطقه وصل خواهد شد.

سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه خط سراسری گاز اصفهان ارتباطی با مناطق زلزله زده کرمانشاه ندارد، تصریح کرد: اکیپ های اعزامی از شرکت گاز اصفهان به مناطق زلزله زده کرمانشاه در راستای همکاری با مسئولان مناطق حادثه دیده برای جریان سریع گاز در شبکه صورت گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا