مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان منصوب شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان منصوب شد

شهردار اصفهان طی حکمی مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی طی حکمی سید رضا جعفریان را به عنوان مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان منصوب کرد.

سید رضا جعفریان در سوابق کاری خود معاونت سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، معاونت خدمات شهری و مدیر عاملی سازمان حمل و نقل همگانی در شهرداری بهارستان را به ثبت رسانده است.

جعفریان که از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس محسوب می شود، دانش آموخته حقوق است که سوابق پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه های مختلف مدیریت شهری را در کارنامه دارد.

شهردار اصفهان در حکم خود خطاب به مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان آورده است:

سالها تلاش مجدانه و دلسوزانه جنابعالی در مجموعه شهرداری از شما شخصیت مجربی ساخته است که می تواند مدیریت شهری اصفهان را درنیل به چشم اندازها و اهداف خود همراهی نماید. از این رو و با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده به موجب این حکم بعنوان مدیرعامل سازمان آرامستانها منصوب می گردید.

امید است انشا الله با کمک و همدلی مدیران و کارکنان آن سازمان و با همراهی دیگر مدیران شهرداری و با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایف محوله در چارچوب مقررات جاری موفق و پیروز باشید

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان پیش از این محمد پرورش به عنوان مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا