طی بازدید مدیر عامل و هیئت همراه از شهرستان خوانسار بیان شد؛ آغاز نهضت پیشگیری از اسراف و اتلاف انرژی در خوانسار

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

طی بازدید مدیر عامل و هیئت همراه از شهرستان خوانسار بیان شد؛آغاز نهضت پیشگیری از اسراف و اتلاف انرژی در خوانسار


در ادامه بازدید مهندس علوی، به همراه معاونین و مدیران گازرسانی از تاسیسات و تجهیزات گازرسانی شهرستان خوانسار، در بین روستاهای این شهرستان از دو روستای دوشخراط و سنگ سفید بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و هیئت همراه، همچنین طی دیدار با فرماندار این شهرستان حفاظت از ادوات گازرسانی را به هنگام ساخت و ساز های شهری و روستایی را امری ضروری در شهرستان خوانسار برشمرد و گفت: عدم هماهنگی با اداره گاز شهرستان به هنگام ساخت و سازها موجب آسیب رساندن به شبکه گاز می شود.
وی، با اشاره به اینکه علمک های بدون استفاده و شیرهای پیادرو در سطح شهرها، خطرهای بالقوه هستند تصریح کرد: سایر دستگاه های خدماتی می بایست در حفاری ها و ساخت و ساز ها از آسیب رساندن به این نقاط خطر ساز دقت ویژه ای داشته باشند.
مهندس علوی،با تاکید بر همکاری فرمانداری نسبت به وصول مطالبات شرکت گاز و همچنین فرهنگ سازی جهت استفاده بهینه مشترکین از گاز طبیعی گفت: کارکنان این شرکت به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

در ادامه شفعتی فرماندار شهرستان خوانسار با اشاره به اینکه اداره گاز خوانسارکمترین حجم شکایات و مراجعات مردمی را دارد، اظهار داشت: خدمات این شرکت قابل تقدیر است و فرمانداری این شهرستان تمام حمایت خود را در راستای وصول مطالبات شرکت گاز انجام خواهد داد.

مهندس علوی و هیئت همراه همچنین در ادامه، دیداری با نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان، داشتند تا بتوانند از تریبون نماز جمعه و ائمه جماعات این شهرستان نیز بر رعایت الزامات ایمنی، خطرات و حوادث ناشی از مصرف نا ایمن گاز و صرفه جویی درمصرف آن تاکید نمایند.
طی این دیدارحجت الاسلام خواجه کریمی، امام جمعه شهرستان خوانسار بیان داشت: مسلماً هزینه های استخراج ، انتقال و توزیع گاز بسیار زیاد است و زحمات فراوانی کشیده می شود تا این سوخت ارزشمند به صورت مستمر جریان داشته باشد.

وی، گفت: خوشبختانه وضعیت فرهنگی مردم این شهرستان بسیار بالاست، دو جداره کردن شیشه ها در ساختمان ها، عایق کاری دیوارها و بهینه کردن وسائل گازسوز نهضت پیشگیری از اسراف و اتلاف انرژی شروع شده است.

حجت الاسلام خواجه کریمی، با اشاره به درجه برودت هوای خوانسار گفت: مردم این شهرستان از هم اکنون وسایل گرمایشی و بخاری های خود را روشن کرده اند.

در ادامه از ایستگاه CGS/TBS خوانسار و بخش های مختلف اداره گاز خوانسار نیز بازدید به عمل آمد و مهندس علوی ضمن گفتگوی صمیمانه با کارکنان اداره گاز خوانسار بر افزایش حس همکاری و همدلی بین نیروهای رسمی و غیر رسمی، کارکردن صادقانه، خلاقیت و نوآوری و صرفه جویی در هزینه های شرکت تاکید کرد.

وی، خاطر نشان ساخت: کارکنان باید به استراتژی های شرکت، رشد و بهره وری، عملکرد اقتصادی و ایجاد شرایط درآمدی شرکت توجه خاصی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا