طرح جمع‌آوری قلیان در بوشهر آغاز شد

پایگاه خبری ارک خبر-بوشهر:

فرمانده انتظامی بوشهر:

طرح جمع‌آوری قلیان در بوشهر آغاز شد

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از آغاز اجرای طرح پاکسازی سواحل و پارک های بوشهر از قلیان و متعلقات آن خبر داد و گفت: با توجه به درخواست های مردمی این طرح ادامه خواهد داشت.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده صبح سه‌شنبه در آغاز طرح جمع‌آوری قلیان در بوشهر اظهار داشت: با توجه به تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۱۰ و ابراز نارضایتی از عرضه قلیان‌های میوه‌ای توسط افراد سود جو، پلیس جمع‌آوری این قلیان‌ها را در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر افزود: در مرحله اول اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و سواحل بوشهر پلیس صدها عدد قلیان و متعلقات آن را از شش نفر عرضه‌کننده جمع‌آوری کرد.

وی با بیان اینکه افراد سود جو با عرضه این قلیانها به جوانان دختر و پسر  باعث نارضایتی و نگرانی در بین خانواده ها شده اند تصریح کرد:افراد مزاحم و معلوم الحال با تجمع در محل‌های عرضه این قلیان‌ها زمینه‌های بزهکاری جوانان و گرفتاری آنان در دام آسیب‌های اجتماعی متعدد را فراهم می‌سازند.

سرهنگ عرب‌زاده خواستار نظارت بیشتر و مستمر خانواده‌ها بر رفتار و رفت و آمد فرزندان شد و خاطرنشان ساخت: کوتاهی والدین در این زمینه فرصت سوءاستفاده و سودجویی افراد فرصت طلب از جوانان را فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر اجرای این طرح تا پاکسازی کامل ساحل شهر بوشهر به واحدهای عرضه کننده قلیان هشدار داد: به دنبال سودجویی در این زمینه نباشند چرا که این کار سلامت جسمی و روانی شهروندان را به خطر می‌اندازد و در صورت ادامه فعالیت منتظر برخورد انتظامی و قضایی باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا