دردیدار نماینده مردم از آبفا لنجان عنوان شد: باید مردم را از ارزش یک لیتر آب آگاه کرد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مهندس کوهکن نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی از آبفا منطقه لنجان بازدید کرد. دراین دیدارکه در محل سالن اجتماعات ابفا زرین شهر برگزار شد ابتدا مهندس بیکیان مدیر ابفا شهرستان لنجان  گزارشی از عملکرد ابفا در خصوص شبکه گذاری فاضلاب در شهر های زرین شهر ،سده لنجان ،ورنامخواست و همچنین ابرسانی به شهرهای باغشاد وچرمهین وباغبادران ارائه کرد و گفت : باتوچه به اینکه قیمت تمام شده یک متر مکعب اب حدود 7148 ریال در استان اصفهان می باشد ولی مصرف کننده 4542 ریال پرداخت می کند و لذا شرکت های ابفا جزو شرکتهای زیان ده  محسوب می شوند .
بیکیان پیرامون اجرای شبکه فاضلاب در لنجان گفت: دراجرای شبکه فاضلاب به روش  بیع متقابل با فولاد مبارکه پیش گام بوده ایم و این پروژه هنوز ادامه دارد اما ما در امر ابرسانی به سه شهر باغبادران،چرمهین ،باغشاد و دو محله شهر زاینده رود با مسائل و مشکلات بودجه ومجوزات لازم ارگانهای مختلف دست در گریبانیم ولی با این همه تابحال بالغ بر 2000متر شبکه اب با قطر 400و500از جنس چدن داکتیل وفاز اول پروژه ابرسانی به این سه شهر تکمیل شد  وامکان تامین اب شرب و بهداشت شهر باغشاد از محل تصفیه خانه باباشیخعلی تامین می گردد .
بیکیان از حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درخصوص پیشبرد افتتاح تصفیه خانه فاضلاب سده لنجان ،ورنامخواست تشکر کرد.
در ادامه مهندس کوهکن نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیانی کردن عملکرد ابفا منطقه پیرامون  مطالبات مردم شهرستان از ابفا گفت:ما مسئولین باید مردم را ابتدا در ابعاد فرهنگی اگاه کنیم یعنی مردم باید به این واقعیت برسند که ابفا یک متر مکعب اب را حدود 4000ریال تحویل می دهد ولی یک لیتر اب معدنی رادر بازار 10000ریال عرضه  می شود. با ید ازتریبون نماز جمعه و جماعات ا رزش  یک لیتر آب به مردم گفته شود .
وی در رابطه با ابرسانی به شهر های باغشاد ،چرمهین وباغبادران گفت: تمام سعی مان را میکنیم تا اعتبار این پروژه را مهیا کنیم ولی در خصوص فروش پساب به ذوب اهن از طریق تصفیه خانه فاضلاب دو شهر باغبادران وچرمهین صحبتهای اولیه با مدیر عامل این شرکت انجام شده وراهکارهای لازم نیز ارائه شده است تا بتوانیم با  روش سرمایه گذاری بیع متقابل با شرکت ذوب آهن اجرای  شبکه های شهرهای باغبادران وچرمهین را نیز اجرا کنیم .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا