بازديد از بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي هشت سال دفاع مقدس/بازديد از اداره كل هواشناسي / بازديد از آزادراه اصفهان – شيراز

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

در آخرين روز از سفر وزير راه وشهرسازي به اصفهان؛

بازديد از بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي هشت سال دفاع مقدس/بازديد از اداره كل هواشناسي / بازديد از آزادراه اصفهان – شيراز

عباس آخوندي در آخرين روز از سفر خود به استان اصفهان و در حاشيه بازديد از اداره كل هواشناسي گفت: هواشناسي بايد در زندگي روزمره مردم نقش كاربردي داشته باشد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان اصفهان، عباس آخوندي در آخرين روز از سفر خود به استان اصفهان در روز جمعه با بازديد از بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي هشت سال دفاع مقدس استان گفت: اين موزه با مدرنترين تجهيزات ارائه شده و نحوه ارائه آن جذابيت خاصي دارد و مردم مي توانند با نحوه دفاع از سرزمين ايران اسلامي در هشت سال دفاع مقدس در برابر متجاوزان آشنا شوند.

وزير راه وشهرسازي در حاشيه بازديد از اين موزه گفت: نسل هاي كنوني و بعدي مي توانند با مشاهده اين آثار دريابند كه چگونه گذشتگان از خاك ايران زمين دفاع كردند.

عباس آخوندي سپس با بازديد از اداره كل هواشناسي استان اصفهان در ادامه بيان داشت: هواشناسي نقش بسيار مهمي در زندگي مردم و در عصر حاضر بازي مي كند و به همين لحاظ همواره مورد توجه مجموعه وزارت راه وشهرسازي بوده وبراي توسعه رادارها و پردازشگرها اقدامات خوبي صورت گرفته است.

وي افزود: لازم است تا هواشناسي به صورت روزمره و كاربردي مورد استفاده مردم قرار گيرد و مردم بسته به نوع حرفه خود از آن استفاده نموده و اطلاعات مورد نياز خود را از اين مركز دريافت نمايند.

گفتني است وزير راه وشهرسازي درپايان سفر خود به استان اصفهان و با استفاده از بالگرد از آزادراه اصفهان –شيراز بازديد نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا