حضور هنرمندان شیرازی در نمایشگاه «خطوط ناتمام» کشور آلبانی

پایگاه خبری ارک خبر-شیراز:

حضور هنرمندان شیرازی در نمایشگاه «خطوط ناتمام» کشور آلبانی

 ۲ عکاس جوان شیرازی موفق به حضور در نمایشگاه گروهی «خطوط ناتمام» در کشور آلبانی شدند.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، نمایشگاه «خطوط ناتمام» در شهر «فیر آلبانیا» که با حضور کنسولگری ایران، شهردار فیر، رییس آموزش و پرورش، رییس تئاتر شهر فیر، انجمن سعدی، هنرمندان و نویسندگان بنام آلبانیایی در ۱۳ اکتبر۲۰۱۷(۲۱ مهر ۱۳۹۶) افتتاح شد که مرضیه دهقان و یاسین فرخی با نگاهی خلاقه به این رویداد هنری راه یافتند.

بر اساس آنچه برگزارکنندگان نمایشگاه یادشده اعلام کرده اند هدف مجموعه «خطوط ناتمام» با کیوریتوری(نمایشگاه گردانی) تیما جم وBlue Rhino Foundation در ابتدا مواجهه هنرمند با خودش بوده است؛ ایجاد یک چالش تصویری از خود که گاهی ایرانی است و گاهی در مرزها و خطوط جغرافیایی نمی گنجد.

بر این اساس، مواجه او با تناقضات، خواسته ها و اندیشه هایش، رویارویی با خطوطی که در ذهنش تولید شده است، خطوطی که هیچ گاه تمام نمی شوند؛ نه برای هنرمند، نه برای مخاطب، نه برای نقطه ها که در کنار هم یک خط را می سازند؛ خطوطی که به راحتی در ذهن هنرمند به رقص درمی آیند تا او را بدون داشتن تاریخ انقضاء به تصویر بکشند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مجموعه ۷۰ اثر از  ۴۲ هنرمند ایرانی  به نمایش گذاشته شد است؛ این مجموعه به مدت ۲ هفته  تا تاریخ ۲۷ اکتبر بر پا خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا