پرداخت بیش از ۱۱میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان اصفهانی

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

پرداخت بیش از ۱۱میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان اصفهانی

۱۱میلیارد و ۴۹۴میلیون تومان وام کارگشایی در شش‌ماهه نخست امسال به مددجویان تحت حمایت کمیته استان اصفهان پرداخت‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گزارشی از پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد ، حمیدرضا شیران، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان را از اهداف مهم این نهاد برشمرد و گفت: تسهیلات کارگشایی به‌منظور گره گشایی از مشکلات مددجویان پرداخت می شود.
وی با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار ۸۰۷ نفر از نیازمندان و مددجویان متقاضی، از وام کارگشایی بهره‌مند شدند، افزود: بیش از ۱۱میلیارد و ۴۹۴میلیون تومان از محل صندوق امداد ولایت وام پرداخت‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با یادآوری اینکه سال گذشته ۲۶میلیارد تومان وام کارگشایی پرداخت‌شده، گفت: وام‌های پرداختی در اقساط بلندمدت و بدون سود و بهره بر اساس نیازسنجی و با اولویت رفع مشکلات معیشتی و درآمدزایی مددجویان اعطاشده است.
شیران بابیان اینکه پرداخت تسهیلات صندوق امداد ولایت به‌صورت قرض‌الحسنه و بدون کارمزد به متقاضیان انجام می‌شود، افزود:با کمک خیران و نیکوکاران و سپرده گذاری آنان در صندوق امداد ولایت می توان در رفع مشکلات مددجویان و خودکفایی آنان اقدامات مطلوبی انجام داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا