شرکت های سرمایه گذار آلمانی به آذربایجان غربی سفر می کنند

پایگاه خبری ارک خبر-ارومیه:

استاندار آذربایجان غربی:

شرکت های سرمایه گذار آلمانی به آذربایجان غربی سفر می کنند

 استاندار جدید آذربایجان غربی گفت: شرکت های آلمانی که در پسابرجام آمادگی سرمایه گذاری در ایران را دارند، به زودی به این استان سفر می کنند.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، محمد مهدی شهریاری بعد از ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه این شرکت ها از فاینانس بانک های خارجی استفاده می کنند افزود: آذربایجان غربی سوق الجیشی ترین استان کشور است.

وی همچنین از اعزام هیئتی از اتاق بازرگانی ارومیه به برخی از کشورهای پیشرفته جهت مذاکره خبر داد و اظهار داشت: خط مشی اعتدالی دولت دوازدهم با تکیه بر نیروهای بومی همچنان در این استان پیگیری می شود اما سرمایه اجتماعی در این استان از طریق افزایش مشارکت های مردمی باید ارتقا یابد.

شهریاری با تاکید بر اینکه افزایش مشارکت های مردم به اعتماد عمومی و برقراری امنیت سیاسی و اقتصادی منجر می شود، اضافه کرد: ورود روزافزون سرمایه گذاران به این استان باهدف افزایش رفاه اجتماعی نیازمند ثبات اقتصادی و امنیت سیاسی و اقتصادی است.

وی همچنین وجود حدود یک هزار کیلومتر مرز ایران با کشورهای همسایه در این استان را ظرفیتی بی بدیل برای توسعه اقتصادی منطقه عنوان کرد و گفت: دست یاری به سوی همه گروههای سیاسی، افراد، جناح ها و شخصیتها دراز میکنم تا بنده را در مدیریت استان یاری کنند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه حتما به فرمایش‌های نماینده ولی فقیه استان تک به تک عمل خواهم کرد اظهارداشت: درحوزه رشد سرمایه گذار خارجی و داخلی فعال خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا