آغاز برگزاری یازدهمین دوره مسابقات سراسری دومیدانی و آمادگی جسمانی خواهران وزارت نیرو در اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

آغاز برگزاری یازدهمین دوره مسابقات سراسری دومیدانی و آمادگی جسمانی خواهران وزارت نیرو در اصفهان
یازدهمین دوره مسابقات سراسری دومیدانی و آمادگی جسمانی خواهران وزارت نیرو در سالن باران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان باحضور 31 تیم از سراسر کشور آغاز شد.
در مراسم آغاز این دوره از مسابقات مهندس مجتبی قبادیان معاون منابع انسانی و برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان که از سال 1346 فعالیت خود را آغاز کرده از آن زمان تاکنون به امر ورزش توجه ویژه ای داشته و همیشه کارکنان را به ورزش کردن تشویق نموده است. حاصل این رویکرد کسب موفقیت های پیاپی کارکنان شرکت آبفا استان اصفهان در عرصه های مختلف مسابقات ورزش وزارت نیرو بوده است.
وی اعلام کرد: از سال 1350 شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان دارای باشگاه ورزشی  بوده است اما ازسال 1390 با پی گیری های مستمر مهندس هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان این شرکت دارای باشگاه ورزشی رسمی دارای استانداردهای تعریف شده می باشد به گونه ای که اکثر مسابقات رسمی در بعد سراسری در سالن ورزشی باران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار می شود. این باشگاه ورزشی از زیرساخت های لازم جهت برگزاری رشته های مختلف ورزشی اعم از شنا، فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، پینگ پنگ، تنیس، هندبال، آمادگی جسمانی، دومیدانی و دیگر رشته های ورزشی برخوردار می باشد.
قبادیان افزود: انتظار می رود یازدهمین دوره مسابقات سراسری دومیدانی و آمادگی جسمانی خواهران وزارت نیرو در فضای کاملاً رقابتی و سالم برگزار شود.
لازم به یادآوری است تیم های حاضر در این دوره مسابقات از صنعت آب و برق کشور بوده که در 31 تیم از هجدهم تا بیست و یکم مهرماه به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به رقابت می پردازند.

دکمه بازگشت به بالا