آغاز رقابت های تیراندازی با کمان انتخابی تیم ملی در همدان

پایگاه خبری ارک خبر-همدان:

آغاز رقابت های تیراندازی با کمان انتخابی تیم ملی در همدان

رقابت های تیراندازی با کمان داخل سالن انتخابی تیم ملی با رقابت 300 کماندار از استان های مختلف کشور روز پنجشنبه به میزبانی شهر همدان آغاز شد.

ارک خبربه نقل ازایرنا:رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابت ها کمانداران برتر استان های گیلان، آذربایجان غربی، مرکزی، هرمزگان، همدان ، یزد، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، لرستان، مازندران، آذربایجان شرقی، چهارمحال‌ و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قم، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه و کهگیلویه ‌وبویراحمد شرکت دارند.
حمید رضا یاری اضافه کرد: این رقابت ها به مدت 2 روز در رشته‌های ریکرو و کامپوند و در 2 بخش بانوان و آقایان به میزبانی سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان در جریان است.
وی بیان کرد: پیکارهای تیراندازی با کمان مرحله اول رنکینگ داخل سالن و انتخابی تیم ملی و با عنوان گرامیداشت یادواره سردار شهید حسین همدانی و مدافعان حرم برگزار می شود.
وی یادآور شد: رقابت های بخش ریکرو در 2 بخش آقایان و بانوان در طول 18 متری امروز برگزار می‌شود و رقابت های ماده کامپوند نیز فردا جمعه انجام خواهد شد.
نفرات برتر رقابت های تیراندازی با کمان به میزبانی همدان در صورت به حد نصاب رساندن رکورد تعیین شده به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
کماندارانی که بتوانند رکوردهای تعیین شده را ثبت کنند، جواز حضور در رویدادهای مهم جهانی مراکش، تایلند، فرانسه و آمریکا را کسب می کنند.
گفتنی است، رکورد در نظر گرفته شده برای انتخابی تیم ملی در همدان مطابق با رقابت های جهانی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا