‎ دستهای مهربان “مهمان نمایشگاه هفته ملی کودک در اصفهان”

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

‎  دستهای مهربان “مهمان نمایشگاه هفته ملی کودک در اصفهان”

 

دومین مرحله طرح دست‎های مهربان با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان اصفهان در حال اجرا است.

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: همزمان با آغاز هفته ملی کودک، نمایشگاهی با عنوان “خیمه ها و قصه ها” در مجتمع کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اصفهان برپا شد.

شهریار انصاری تشریح کرد: با توجه به حضور در ایام ماه محرم، در نمایشگاه هفته ملی کودک خیمه های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و علمی با حال و هوای ایام محرم و متناسب با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان برپاشده است.

وی افزود: روایت داستان هایی از زندگی امام حسین علیه السلام، معرفی وقایع قبل و بعد از عاشورا با عنوان “از غدیر تا کربلا”، معرفی شهدای کودک و نوجوان کربلا، خطبه حضرت زینب سلام الله علیها و معرفی شخصیت شهدای مدافع حرم از جمله برنامه هایی است که در قالب تئاتر کاغذی ، قصه گویی، معرفی شخصیت، کارگاه ادبی، کارگاه حدیث، نماز و دیگر فعالیت های هنری و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

انصاری با اشاره به اجرای طرح دست‎های مهربان در این نمایشگاه ادامه داد: پس از انجام هماهنگی‎های لازم، یکی از غرفه‎های نمایشگاه به این طرح اختصاص یافته و با اعلام طرح به مدارس بازدید کننده از نمایشگاه، استقبال چشم گیری از این طرح شده است.

وی تشریح کرد: دکتر کامران؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و خانبازی؛ معاون امور جوانان استان به همراه کارشناسان ستادی از این نمایشگاه بازدید و طرح دست‎های مهربان را شایسته تقدیر دانستند.

گفتنی است اعضای کانون غنچه‎های هلال احمر، اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون، دانش آموزان و خانواده ها از بازدیدکنندگان این نمایشگاه هستند که تا 20 مهرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در مجتمع فرهنگی هنری کانون به آدرس پل فلزی، بوستان کودک میزبان علاقه مندان و آماده دریافت هدایای عزیزان می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا