آموزش و پرورش اصفهان بین 68 دستگاه استانی رتبه برتر را کسب کرده است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:
آموزش و پرورش اصفهان بین 68 دستگاه استانی رتبه برتر را کسب کرده است
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش اصفهان در ارزیابی و عملکرد بین 68 دستگاه استانی رتبه ممتاز و برتر را کسب کرده است.

به گزارش ارک خبربه نقل ازفارس ، محمدحسن قائدی‌ها صبح امروز در گردهمایی مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری دو مراسم بسیار مهم هستیم، قسمت اول مراسم تجلیل از برگزیدگان پرسش هفدهم ریاست جمهوری و به نوعی آغاز به کار پرسش هجدهم است که 16 مهر به مدیران مدارس ابلاغ‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه پرسش هفدهم درباره خشونت، راه‌کارهای مقابله با آن بوده است، افزود: تعیین پرسش ریاست جمهوری بر اساس چالش‌های اصلی جامعه است تا ذهن، قلم و قدم قشر فرهنگی به این سمت و سو حرکت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: دانش‌آموزان، دانشجو معلمان، مدیران و اولیای دانش‌آموزان می‌توانند در این طرح شرکت کنند تا با مسائل و معضلات جامعه آشنا شده و با بیان راه‌حل در پیشرفت کشور در جامعه جهانی نقش ویژه‌ای ایفا کنند.

وی با بیان اینکه پرسش هجدهم مطرح شده بی‌ربط با پرسش سال گذشته نیست، اذعان داشت: امسال پرسش درباره چگونگی تحمل عقیده مخالف است و انتظار می‌رود محیط‌های آموزشی بستر مناسب فراهم و در جهت  تحمل مخالف فرهنگ‌سازی و تلاش شود.

قائدی‌ها خاطرنشان کرد: به عنوان متولیان امر فرهنگ باید دانش‌آموزان را به سمت پرسش‌گری سوق بدهیم و راه‌کار ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان اصفهان در ارزیابی و عملکرد بین 68 دستگاه استانی رتبه ممتاز و برتر را کسب کرده است، بیان داشت: در قسمت دوم این برنامه از رؤسای برتر تجلیل به عمل می‌آید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا