فرماندار شهرستان خواف: فولاد مبارکه راه گشای توسعۀ صنعت و شناخت استعدادهای بومی منطقۀ سنگان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فرماندار شهرستان خواف: فولاد مبارکه راه گشای توسعۀ صنعت و شناخت استعدادهای بومی منطقۀ سنگان

فرماندار شهرستان خواف تصریح کرد: فولاد مبارکه با سرمایه گذاری بیش از ۲هزار میلیارد تومان در منطقۀ سنگان، راه صنعتـــی شـــدن و شــناخــت استعدادهای بومی را هموار کرد.

دکتر پهلوان‌نژاد در بازدید از شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان فولاد مبارکه گفت: حضور سرمایه‌گذارانی چون فولادمبارکه و تلاش و ارادۀ آنها در ساخت کارخانه‌های گندله و کنسانتره‌سازی در منطقۀ سنگان از موارد ارزشمند و مهم در این حوزه بوده که در نوع خودش بی‌سابقه است.

وی در این باره با تأکید بر اینکه اشتغال‌زایی بزرگترین دغدغۀ مسئولان کشور است، گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت، توجه به توسعه و اشتغال پایدار، پرهیز از خام‌فروشی مواد معدنی و تکیه بر توان و دانش نیروهای بومی منطقه، این سرمایه گذاری انجام شده و به واقع به همۀ این راهبردها جامۀ عمل پوشانده و مایۀ برکت و رونق اقتصادی در کشور است.

پهلوان نژاد ضمن قدردانی از تلاش دســت اندرکاران که باهمــت و تلاش والای خود این پروژه را به ثمر رساندند و موجبات اشتغال زایی هزاران نفر را به طور مستقیم و غیرمستقیم فراهم آوردند، تصریح کرد: بهره برداری از این طرح‌ها علاوه بر مزایای مذکور، استفاده از ثروتهای خدادادی، جلوگیری از خام فروشی و درنهایت افزایش رفاه و آسایش مردم شهرستان و توسعۀ پایدار را به همراه دارد. همچنین، چنین طرح های بزرگ صنعتی و معدنی در این شهرستان تا حد زیادی میتواند در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ناشی از بیکاری مؤثر باشد.

فرماندار شهرستان خواف، روند استخدام و به کارگیری نیروهای بومی در شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در این راستا با پیگیری ها و برگزاری جلساتی با سرمایه گذاران، استفاده از نیروهای بومی منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان و همچنین رعایت عدالت و تضییع نشدن حقوق متقاضیان در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه آزمون استخدامی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برای اولین بار با مشارکت دانشگاه پیام نور، به صورت کاملا عادلانه، در سطح شهرستان برگزار شد و نیروهای لازم از بین جوانان مستعد و جویای کار انتخاب شدند.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد که طرحهای تکمیلی در این بخش هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و موجبات رشد و توسعۀ روزافزون منطقه را فراهم آورد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا