بازدید مدیر کل تعاون کار و فاه اجتماعی استان اصفهان از شرکت شیر پگاه اصفهان

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

بازدید مدیر کل تعاون کار و فاه اجتماعی استان اصفهان از شرکت شیر پگاه اصفهان

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان بازدید و با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیریت و پرسنل این شرکت در حوزه حفاظت فنی و بهداشت کار تقدیر کرد.
محسن نیرومند در این بازدید با بیان اینکه در مسئله ایمنی و بهداشت محیط کار باید بسیار حساس بود، گفت: مسئله ایمنی و بهداشت محیط کار از مهمترین دغدغه های معاونت روابط کار وزارت خانه در کارگاه هاست.
وی با اشاره به تاثیر شرایط کار بر سلامت کارگران گفت: فرهنگ ایمنی نتیجه نگرش‌ها، ادراکات فردی و گروهی و الگوهای رفتاری است که تجربه، کارایی و تعهد و پایبندی مدیریت ایمنی یک مجموعه را تعیین می‌کند.
وی هدف از این بازدید را اهمیت بحث حفاظت فنی و بهداشت کار در شرکت ها و کارخانه جات دانست و افزود: شکل‌گیری مفهوم ایمنی در یک سازمان مستلزم تقویت تعاملات اجتماعی اعضاء و توافق های جمعی بوده ، امری که در نهایت منجر به توانمندسازی نیروی انسانی در جهت کنترل و نظارت بر تعیین کننده های سلامت می شود.
نیرومند در ادامه گفت: شناسایی عوامل و زمینه‌های درون‌سازمانی موثر در وقوع حادثه نقش بسزایی در تقویت موضوع حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان خواهد داشت.
در این بازدید معاون روابط کارو رئیس اداره بازرسی کار اصفهان و کارشناسان بازرسی نیز حضور داشتند که در پایان بازدید با اهدا لوح تقدیر به عنوان کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار برتر اصفهان از این شرکت تجلیل شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا