معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان: هدف فعالیت ستاد مهر ایمن‌سازی و روان سازی ترافیکی است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:
هدف فعالیت ستاد مهر ایمن‌سازی و روان سازی ترافیکی است
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: طبق برنامه ستاد مهر ایمن‌سازی و روان سازی را در سطح استان خواهیم داشت و در این راستا در تقاطع‌ها و گذرگاه‌های عابرپیاده، تابلوهای گذرگاه دانش‌آموزان در جهت ایمنی و آسایش آنها نصب می‌شود.
به گزارش پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، علیرضا صلواتی اظهار داشت: امروز شاهد آغاز به کار رسمی ستاد مهر با شعار “خدا به همراه تو شهر هوادار تو” هستیم که بر این اساس حساس‌سازی‌های لازم در جهت تردد دانش آموزان انجام می‌شود و همزمان با این طرح 15طرح گشت بازرسی در شهر اصفهان در حوزه اتوبوسرانی، تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا بر مشکلات موجود نظارت می‌کنند.
وی افزود: ناوگان اوتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز با تمام قوا فعالیت خواهند کرد، این در حالی است که طبق برنامه ستاد مهر ایمن‌سازی و روان سازی را در سطح استان خواهیم داشت و در این راستا در تقاطع‌ها و گذرگاه‌های عابرپیاده، تابلوهای گذرگاه دانش‌آموزان در جهت ایمنی و آسایش آنها نصب می‌شود، امید است که به زودی اصفهان قانون‌مندتر و و قانون مدارتری را داشته باشیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان بیان کرد: در سال جاری 100دستگاه اتوبوس یورو4 و یورو5 به ناوگان اتوبوسرانی اضافه گردید که این اتوبوس‌ها زیست محیطی و بدون آلایندگی هستند. امید است که تا سال آینده 400دستگاه دیگر به ناوگان اتوبوسرانی اضافه کنیم.
 
 
دکمه بازگشت به بالا