دانش آموزان اصفهانی در پنجمین المپیاد کشوری آماده در جایگاه برتر قرارگرفتند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به فعالیت های گسترده این جمعیت در ایام تابستان بخشی از اقدامات و فعالیت های این حوزه را تشریح کرد:

 

دانش آموزان اصفهانی در پنجمین المپیاد کشوری آماده در جایگاه برتر قرارگرفتند

حیدر علی خانبازی از درخشش دانش آموزان عضو این جمعیت درپنجمین المپیاد کشوری آماده خبر داد  و اظهار کرد : در بخش خواهران، تیم دانش آموزی دادرس جمعیت هلال احمرشهرستان نجف آباد که به نمایندگی از جمعیت هلال احمراستان در این دوره از مسابقات شرکت داشت، رتبه دوم کشوری مسابقات دادرس در گروه” ب “را کسب کرد.

وی در توضیح این خبر گفت : تیم دادرس دختران مدرسه صالحات شهرستان نجف آباد در بخش آتل بندی رتبه نخست و نشان طلا و نیز در بخش های  اسکان ، پناه گیری و تخلیه اضطراری و آزمون کتبی رتبه سوم و مدال برنز را دریافت و در مجموع رتبه دوم کشوری این مسابقات را کسب کرد .

خانبازی با بیان اینکه مسابقات کشوری دادرس در هشت بخش پناهگیری و تخلیه اضطراری، ارزیابی کنترل علائم حیاتی، پانسمان و آتل بندی، تریاژ مقدماتی،حمل مصدوم، اسکان و مهار آتش برگزار می شود افزود: همچنین در بخش برادران در گروه” ب ” مسابقات، تیم دادرس مدرسه شهید مفتح شهرستان نجف آباد، مقام سوم و مدال برنز دررشته های ارزیابی و کنترل علائم حیاتی  و پناهگیری و خروج ایمن کسب کرد .

 

برگزاری اردوهای کشوری دبیران و اعضای فعال کانون های طلاب به میزبانی هلال احمر استان اصفهان

اردوی فرهنگی ویژه دبیران کانون‌های طلاب سراسر کشور، با حضور معاون نظارت و امور شرعی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و به میزبانی استان اصفهان آغاز شد.

حیدرعلی خانبازی در توضیح این خبر گفت: با پذیرش بیش از یکصد دبیر فعال از کانون‌های طلاب سراسر کشور، آخرین اردوی فرهنگی در تابستان ۹۶ در اردوگاه مهر بندرانزلی و به میزبانی استان اصفهان آغاز شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: این برنامه با تشکیل میزگرد با معارفه دبیران کانون‌های طلاب و گروه‌بندی آنان با مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه ادامه یافت.

وی با اشاره به برنامه‌های روز اول این اردو افزود: میزگردهای مختلفی با موضوعات اهداف جمعیت هلال احمر، ماموریت‌های فرهنگی سازمان جوانان و نقش و وظایف نمایندگی ولی فقیه، اهداف و رسالت کانون‌های طلاب در هماهنگی، همکاری و مشاوره دبیران و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه، گزارش فعالیت‌ها و تجارب دبیران کانون‌های طلاب، بیان مشکلات کانون‌ها و ارائه پیشنهادها از برنامه‌های هماهنگی و هم‌اندیشی در طول روز اول اردو بود.

خانبازی تصریح کرد: بازدید از روستای تاریخی ماسوله و حضور در فضای بکر آن به عنوان یکی از برنامه‌های تفریحی و گردشگری این اردو در روز اول اجرا شد.

خانبازی در پایان ضمن قدردانی از زحمات کادر اجرایی استان اصفهان و پرسنل اردوگاه مهر بندرانزلی تشریح کرد: اجرای یک برنامه فرهنگی با حضور شاعر محبوب کشور عزیزمان “سعید بیابانکی” پایان بخش برنامه‌های روز اول اردوی فرهنگی کانون‌های طلاب سراسر کشور در اردوگاه بود.

 

نخستین همایش ملی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری با همکاری جمعیت هلال احمر استان برگزار شد

در ادامه این گزارش معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برگزاری نخستین همایش ملی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری با همکاری این جمعیت هلال احمر استان خبر داد .

حیدر علی خانبازی اظهار داشت :نخستین همایش ملی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری با همکاری 14 دستگاه استان و همکاری جمعیت هلال احمر استان در روز پنجشنبه 23 شهریور ماه  از ساعت 16 در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی برگزار شد .

وی تصریح کرد: در این همایش که با حضور جمعی از جوانان و مسئولین استانی و کشوری برگزار شد ، مقالات برتر در زمینه های اقتصاد، فرهنگ، آسیب های اجتماعی، عوامل بنیادی شهری و مسائل زیست محیطی ارائه و به محققین برگزیده جوایز نفیسی اهدا شد .

 

برگزاری جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی محتوایی اردوی نشاط و امید ویژه دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون های طلاب سراسر کشور در اردوگاه مهر بندر انزلی

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در تشریح این خبر گفت : در این نشست ، حجت الاسلام و المسلمین ذاکری با تقدیر از درایت و حمایت های نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر و همچنین رئیس و معاونین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به منظور برگزاری اردوی ویژه دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون های طلاب جمعیت هلال احمر سراسر کشور، بر اجرای دقیق برنامه های محتوایی این اردو تاکید کرد.

خانبازی افزود : در این جلسه همچنین محوریت کارگاه های آموزشی و نشست های همفکری این اردوی سه روزه مشخص و برای زمانبندی برگزاری آن بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است اردوی سه روزه نشاط و امید ویژه دبیران و اعضای شورای اجرایی کانون های طلاب سراسر کشور برای اولین بار در اردوگاه مهر بندر انزلی ، با مشارکت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار می شود.

 

نتایج مسابقه کتابخوانی “دختران آفتاب” استان اصفهان اعلام شد

معاون جوانان جمعیت هلال احمراستان اصفهان در ادامه از معرفی نفرات برتر مسابقه بزرگ کتابخوانی “دختران آفتاب” خبر داد.

حیدرعلی خانبازی با اشاره به اینکه کتاب زیبا و جامع ” دختران آفتاب” میان اعضای جوان علاقمند در شعب استان توزیع شد تا علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی، سوالات اعضای جوان در زمینه حجاب، حقوق زن و… پاسخ داده شود اظهار داشت : همزمان با برگزاری دوره نخست اردوهای درون استانی شوق رویش ویژه اعضای خواهر این استان وبا حضور بیش از 230 نفر، آزمون کتبی این مسابقه کتابخوانی در سالن همایشهای اردوگاه سپاه صاحب الزمان درچه برگزار شد.

وی گفت : مشارکت اعضا و رقابت تنگاتنگ افراد شرکت کننده در نتایج این آزمون حاکی از علاقه وافر اعضای جوان به امر مطالعه و افزایش آگاهی و دانایی است.

خانبازی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت فعال اعضای تمامی شعب اظهار داشت: پس از تصحیح اوراق نفرات برتر لیلا مسعودی از شهرستان دهاقان، معصومه منصورزاده از شهرستان سمیرم، طاهره عقدکی از شهرستان شهرضا، مریم یزدانی از شهرستان نجف‌آباد، زهرا عنایتی از شهرستان دهاقان، زهرا نبیان از شهرستان میمه، نرگس جلالی از شهرستان آران وبیدگل، فاطمه گیوی از شهرستان شهرضا، فائزه رفیعی از شهرستان دهاقان، مرضیه مختاری از شهرستان خمینی‌شهر اعلام و به زودی هدایای این دوستان از طریق شعب اهدا خواهد شد.

 
اردوی کشوری دبیران و اعضای فعال کانون های طلاب به میزبانی هلال احمر استان اصفهان در اردوگاه مهر بندرانزلی به پایان رسید .
حیدرعلی خانبازی با اشاره به برگزاری اردوی فرهنگی ویژه دبیران کانون‌های طلاب سراسر کشور  افزود: این اردو با حضو بیش از یکصد دبیر و عضو فعال کانون‌های طلاب هلال احمر سراسر کشور در اردوگاه مهر بندرانزلی و به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهارداشت : پیش از این اردوی اعضای کانون های دانشجویی و جوانان در اردوگاه مهر بندر انزلی برگزار شده بود و اردوهای فرهنگی کانون طلاب حسن ختام این اردوها بود .

وی با بیان اینکه اردوی کشوری دبیران و اعضای فعال کانون های طلاب به میزبانی هلال احمر استان اصفهان و همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و سازمان جوانان برگزار شد تصریح کرد: میزگردهای مختلفی با موضوعات تبیین اهداف جمعیت هلال‌احمر، ماموریت‌های فرهنگی سازمان جوانان و نقش و وظایف دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه، اهداف و رسالت کانون‌های طلاب در هماهنگی، همکاری و مشاوره دبیران و مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه، گزارش فعالیت‌ها و تجارب دبیران کانون‌های طلاب، بیان مشکلات کانون‌ها و ارائه پیشنهادها در این اردوها تشکیل و مباحث مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

خانبازی تصریح کرد: بازدید از روستای تاریخی ماسوله و حضور در فضای بکر آن به عنوان یکی از برنامه‌های تفریحی و گردشگری این اردو اجرا شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات کادر اجرایی استان اصفهان و پرسنل اردوگاه مهر بندرانزلی تشریح کرد: اجرای یک برنامه فرهنگی با حضور شاعر محبوب کشور عزیزمان “سعید بیابانکی” از دیگر برنامه های اردوی فرهنگی کانون‌های طلاب سراسر کشور بود.

گفتنی است نماینده معزز ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ،رئیس سازمان جوانان، مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان و همچنین مشاور نماینده ولی فقیه مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر از میهمانان ویژه این اردو بودند .

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا