اختلاف مالي منجربه تخليه حساب شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

اختلاف مالي منجربه تخليه حساب شد

فردي كه با بدست آوردن اطلاعات حساب بانكي يكي از شهروندان مبلغ 950 ميليون ريال از حساب او برداشت كرده بود توسط ماموران پليس فتاي اصفهان شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ “سيد مصطفي مرتضوي” رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي وصول شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه از حساب بانكي او مبلغ 950ميليون ريال بصورت اينترنتي برداشت شده ، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتاي اصفهان قرار گرفت.

وي افزود:با بررسي حساب هاي بانکي شاکي مشخص شد كه تراكنش هاي زيادي از طريق اينترنت بر روي حساب او انجام شده و در كل مبلغ 950 ميليون ريال برداشت شده است .

سرهنگ مرتضوي ادامه داد:پس از انجام يكسري اقدامات تخصصي در فضاي مجازي متهم شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي دستگير شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت:متهم هنگامي كه با مستندات پليس روبرو شد به برداشت مبلغ 950 ميليون ريال به صورت اينترنتي از حساب شاكي اعتراف و انگيزه عمل مجرمانه خود را اختلاف مالي با شاكي اعلام كرد.

سرهنگ مرتضوي در پايان با اشاره به تحويل متهم به مراجع قضائي به شهروندان توصيه كرد : از اطلاعات حساب بانكي خود به خوبي محافظت كنيد و آن را نزد ديگران بازگو نكنيد، كارت بانكي خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران حتي نزديكترين فرد به خودتان قرار ندهيد، در صورت واگذاري كارت بانكي به ديگران حتماً رمز را تغيير دهيد ، در انتخاب رمز بانكي بسيار محتاطانه عمل كنيد و از رمزهاي قابل حدس مانند تاريخ تولد ، شماره شناسنامه و يا شماره تلفن همراه خودداري كنيد و از حساب هاي بانكي مهم و مرجع خود براي امور روزمره ي زندگي استفاده نكنيد و از حساب واسط كه موجودي كمتري دارد براي هزينه هاي متفرقه روزانه استفاده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا