فرمانده انتظامی استان اصفهان: بسته انفجاری کشف شده در نجف آباد، تروریستی نبوده است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

فرمانده انتظامی استان اصفهان: بسته انفجاری کشف شده در نجف آباد، تروریستی نبوده است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بسته انفجاری کشف شده در نجف آباد اصفهان با انگیزه انجام یک عملیات تروریستی بی ارتباط است.

به گزارش ارک خبر: سردار ‘ مهدی معصوم بیگی ‘ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران درباره کشف یک بسته مواد منفجره مشکوک در خودرویی در یکی از خیابان های شهر نجف آباد افزود: یکشنبه شب هفته جاری موضوع توقف مشکوک یک خودرو در یکی از خیابان های نجف آباد اصفهان از سوی مردم به نیروی انتظامی این شهرستان اطلاع داده شد.
وی اظهارکرد: پس از بررسی یگان ‌های مربوطه نیروی انتظامی و لشکر 8 نجف اشرف از این خودرو، مشخص شد که موضوع انفجاری و انتحاری نبوده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان یادآور شد: مردم همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی داشتند و موضوع مشکوک را اطلاع دادند و با واحد 110 تماس گرفتند.
خاطرنشان می شود، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان نیز روز گذشته گفت: بمب کشف شده در نجف آباد اصفهان بر حسب بررسی ها و گزارش های اولیه مرتبط با مسائل امنیتی نبوده و احتمال انتقام گیری شخصی وجود دارد.
‘ حسن رحیمی ‘ اظهار کرد: این بمب صوتی بوده و قدرت تخریبی نداشته است.
وی خاطرنشان کرد: این بمب در زیر خودرو شخصی یکی از اهالی ساکن در آن منطقه تعبیه شده بود و بر حسب گزارش ها احتمال انتقام گیری شخصی در این مسئله مدنظر بوده است.
دادستان اصفهان تاکید کرد: کار شناسایی فرد یا افراد متهم در این موضوع با بررسی دوربین های حاضر در منطقه آغاز شده و ادامه دارد.
همچنین کانال اطلاع رسانی سپاه قدس در تازه ترین اخبار خود در این زمینه تصریح کرد: کشف بسته مشکوک در نجف آباد ارتباطی با منزل شهید محسن حججی ندارد.
همین منبع به نقل از مدیرکل امنیتی وزارت کشور اضافه کرد: بسته مشکوکی که شب گذشته در نجف آباد کشف شد، انفجاری و تروریستی نبوده و ماهیت آن در نیروی انتظامی در حال بررسی است.
وی تصریح کرد: این موضوع ارتباطی با منزل شهید حججی ندارد و آنچه در این زمینه مطرح شده، صرفاً فضاسازی غلط برخی از رسانه ها بوده است.
در پی گزارش های مردمی در ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه شب مبنی مشکوک بودن یک خودروی هیوندا در خیابان شیخ بهایی جنوبی و در نزدیکی مسجد امیرالمومنین (ع) نجف آباد، ماموران پلیس در محل حاضر شدند.
ماموران در بررسی اولیه متوجه می‌شوند که بسته مشکوکی زیر این خودرو قرار گرفته است.
نیروهای امداد و نجات و ماموران انتظامی و امنیتی ضمن مسدود کردن مسیرهای منتهی به این منطقه با تدابیر ویژه ای این بسته را به حاشیه شهر منتقل و منفجر کردند.
شهرستان نجف آباد در 29 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا