میشل عون رسما پایان موفقیت آمیز عملیات فجر الجرود را اعلام کرد

پایگاه خبری ارک خبر-لبنان:

میشل عون رسما پایان موفقیت آمیز عملیات فجر الجرود را اعلام کرد

میشل عون رئیس جمهور لبنان و ژوزف عون فرمانده ارتش این کشور رسما پایان موفقیت آمیز عملیات فجر الجرود علیه داعش را اعلام کردند.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر ، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان اعلام کرد که عملیات «فجر الجرود» با موفقیت و شکست داعش به پایان رسیده است.

وی در پی پیدا شدن پیکر نظامیان لبنانی که در اسارت داعش بوده اند، خطاب به نظامیان ارتش لبنان گفت امیدوار بودیم که این پیروزی را در کنار همقطاران اسیر شما جشن می گرفتیم که این عملیات هم با هدف آزادی آنها صورت گرفت.

میشل عون تأکید کرد که ارتش لبنان اثبات کرده که ارتشی قوی است و در این عملیات سطح بالایی از تکنیک های نظامی را از خود به نمایش گذاشت که دنیا را متوجه خود کرده است.

وی افزود که ارتش ملی لبنان کاری را به سرانجام و نتیجه رسانده که ارتش هاو برخی کشورها موفق به تحقق آن نشده بودند به همین دلیل باید از این پیروزی حمایت کرد. وی همچنین از نظامیان ارتش این کشور خواسته که همیشه هوشیار باشند و از وجب به وجب خاک لبنان محافظت کنند.

رئیس جمهور این کشور گفت که فقط از پایان دردناک سرنوشت نظامیان لبنانی ناراحت است و شهادت آنها را به خانواده هایشان تسلیت می گوید.

وی یادآور شد که این عملیات موفقیت مهمی بوده که منجر به خروج تروریسم از بخشی از خاک لبنان شده است اما هنوز چالش دیگری که رژیم صهیونیستی است در کمین است.

«ژورف عون» فرمانده ارتش لبنان به همراه «یعقوب الصراف» وزیر دفاع این کشور نیز برای دیدار با میشل عون به کاخ ریاست جمهوری «بعبدا» رفته و فرمانده ارتش لبنان اعلام کرد به اسم لبنان، نظامیان ارتش و شهدای آنها پایان عملیات فجر الجرود را اعلام می کند.

در حالی که ارتش لبنان در دشت های مرزی خود با سوریه عملیاتی علیه تروریست های داعش را آغاز کرده بودند، نیروهای حزب الله لبنان و ارتش سوریه نیز از آن سوی مرز، تروریست ها را هدف قرار داده بودند.

این عملیات با خروج تروریست های داعشی از خاک لبنان و مشخص شدن سرنوشت نظامیان لبنانی که در اسارت داعش بودند به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا