تیم بازرسی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از اداره شهرستان سمیرم بازدید کردند

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

تیم بازرسی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از اداره شهرستان سمیرم بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تیم بازرسی , ارزیابی عملکرد اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به سرپرستی مدیر اجتماعی این اداره کل از شهرستان سمیرم بازدید کردند.

مهندس احمد رضا پرنده در حاشیه این بازدید گفت: منطقه سمیرم یک منطقه دارای پتانسیل گردشگری است.

وی یکی دیگر از پتانسیل های این منطقه وجود کارگران نمونه استانی و ملی  در حوزه گردشگری و عشایر دانست و افزود: خوشبختانه در سال گذشته دو نفر از کارگران عشایر زن در این منطقه به عنوان کارگر نمونه استانی در جشنواره انتخاب و معرفی کارگران نمونه مورد تقدیر قرار گرفتند.

پرنده همچنین گفت: باید برای کارآفرینان حوزه گردشگری در منطقه سمیرم مشوق های لازم توسط دستگاه های ذی ربط تامین شود تا گردشگری رونق بیشتری پیدا کند.

 در ادامه این بازدید گروه ارزیابی عملکرد از یکی از واحدهای کارآفرینی شهرستان سمیرم که در زمینه گردشگری فعالیت داشت نیز بازدید کردند.

 این بازدید با حضور مدیر اجتماعی به عنوان سرتیم، کارشناسان ستادی مدیریتهای پشتیبانی، تعاون، اشتغال و روابط کار و همچنین سید مهدی قائم مقامی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سمیرم و کارشناسان این اداره انجام شد.

لازم به ذکر است تیم ارزیابی عملکرد اداره کل تاکنون از شهرستانهای گلپایگان ، خوانسار،سمیرم، مبارکه، دهاقان،نطنز و بادرود و نجف آباد بازدید کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا