خدمت به مردم مشهد افتخار بزرگی بود

پایگاه خبری ارک خبر-مشهد:

شهردار مشهد در نامه خداحافظی عنوان کرد:

خدمت به مردم مشهد افتخار بزرگی بود

شهردار مشهد در آخرین روز کاری خود در نامه ای خطاب به مردم مشهد از آنها به دلیل همراهی با مدیران شهری در دوران حضور خود در سمت شهردار مشهد تشکر کرد.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، سید صولت مرتضوی در آخرین روز کاری اش در شهرداری مشهد با انتشار نامه ای از همراهی مردم مشهد با مدیریت شهری قدردانی کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: خدمت به مردم ولایتمدار به ویژه زائران و مجاوران مشهد لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است که خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده  و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، امام مهربانی ها، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می گردد.

اکنون که پس از گذشت ۴ سال تلاش برای خدمت گزاری به مردم فهیم و قدرشناس شهر مشهد از خدمت شهروندان مشهد الرضا(ع) مرخص می شوم بی شک افتخار بزرگی است که در مدت زمان خدمتگزاری به مردم شریف مشهد همراهی و همیاری نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی، تولیت معزز آستان قدس رضوی، مدیران استان و نمایندگان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهدپشتیبان مدیریت شهری بود.

همچنین از همت والا، تلاش مضاعف، کوشش صادقانه و همراهی خالصانه همکارانم در مجموعه مدیریت شهری تقدیر و تشکر نموده و حلالیت می طلبم و از درگاه ایزد منان دوام تاییدات و توفیقات روز افزونشان را در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسئلت دارم.

امید آن دارم حال که اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که توفیق خدمت به مشهد مقدس پایتخت فرهنگی جهان اسلام نصیبشان شده،  در سایه الطاف الهی و با عنایات ولی نعمتان حضرت امام رضا(ع)، در جهت اعتلای روز افزون شهر مشهد مقدس گام بردارند و قدرشناس مردم و حضور پر رنگ ایشان در حماسه حضور باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا