بهره برداری از ۲۵ واحد و طرح/حضور در نمایشگاه بین المللی فرش

پایگاه خبری ارک خبر-یاسوج:

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

بهره برداری از ۲۵ واحد و طرح/حضور در نمایشگاه بین المللی فرش

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵ طرح و واحد تولیدی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد تا پایان سال جدید به بهره برداری می رسد.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، سهراب بنام شامگاه سه شنبه در بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک های صنعتی یاسوج، در جمع خبرنگاران گفت: هدفگذاری برای بهره برداری از ۳۰ واحد صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در استان انجام شده است که ۲۵ واحد از این تعداد هدفگذاری سال جاری است و ۲۰ طرح و واحد تنها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری می رسد.

بنام تصریح کرد: ۱۰۰ واحد صنعتی در استان  با مراحل مختلف پیشرفت کاری در دست ساخت قرار دارد.

 

بنام اظهار کرد: ثبت قرارداد ۵۴۶ واحد صنعتی و صنفی در استان انجام شده و۳۰۰ واحد صنعتی و صنفی استان دارای پروانه است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: حمایت از توسعه  واحدهای صنعتی، استفاده از تسهیلات رونق تولید، بهره گیری از یارانه، بهبود تعامل صنعت و دانشگاه و استفاده از معافیت های مالیاتی از جمله اقداماتی است که در راستای بهبود وضعیت تولید و توسعه واحدهای تولیدی در استان انجام می شود.

وی افزود: حمایت های بانکی نیز از دیگر برنامه های اجرا شده با هدف فعالیت بهتر در حوزه صنایع کوچک و متوسط است.

 

بنام حمایت از واحدها، تامین مالی و بازسازی و نوسازی واحدها را از جمله برنامه های سال جاری دانست و افزود: همکاری دستگاه ها برای حمایت از واحدهای تولیدی صنعنی و صنفی استان لازم است.

بنام از برگزاری ‌دوره های مختلف آموزشی برای واحد های مختلف خبر داد و افزود: آموزش حضوری و غیر حضوری برای این واحدها در دستور کار قرار دارد و عزم جدی برای توانمندسازی واحدهای کوچک و متوسط وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی از برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش از یکم تا هفتم تیر ماه خبر داد و از جامعه هدف برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

وی افزود: یک غرفه در این نمایشگاه به استان اختصاص داده شده و این نمایشگاه ظرفیت مناسب برای ارائه توانمندی های این حوزه را دارد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، در بازدیدی که  از چند واحد تولیدی استان  به عمل آمد موضوعی که در این واحدها مشهود است افزایش بهره وری با هدفگذاری برای  توسعه این واحدها است و بدون شک با توسعه و افزایش تکنولوژی این واحدها می توان علاوه بر افزایش اشتغال زایی، موجبات حفظ بازار واحد تولیدی را فراهم کرد تا کمتر شاهد تعطیلی یک واحد تولیدی به دلیل عدم به روز بودن تکنولوژی و ناتوانی در رقابت با سایر محصولات باشیم و موضوعی که در این میان می تواند یارای این مهم باشد برنامه شرکت شهرک های صنعتی برای بازسازی و توسعه واحدهای تولیدی استان است.

دکمه بازگشت به بالا