تأكيد بر ارائه راهكاري هاي كاربردي در جهت برخورد با مراكز آموزشي غيرمجاز

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

رييس اداره مؤسسات كارآموزي آزاد و مشاركت هاي مردمي آموزش فني و حرفه اي  استان اصفهان:

تأكيد بر ارائه راهكاري هاي كاربردي در جهت برخورد با مراكز آموزشي غيرمجاز

 

حسين مصلي نژاد رييس اداره مؤسسات كارآموزي و مشاركت هاي مردمي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان بر ارائه راهكارهاي كاربردي در جهت برخورد با مراكز آموزشي غيرمجاز و برون رفت از شرايط كنوني تأكيد كرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، نشستي با حضور حسين مصلي نژاد رييس اداره مؤسسات كارآموزي آزاد و مشاركت هاي مردمي استان، رييس هيأت مديره كانون انجمن صنفي استان، اعضاء كميسيون و 20 نفر از مؤسسين آموزشگاه هاي آزاد رشته مراقبت و زيبايي از شهرستان هاي استان در محل سالن كنفرانس اداره كل صورت پذيرفت.

در اين نشست مصلي نژاد ضمن قدرداني بر همكاري و تشريك مساعي همه آموزشگاهها با سلايق مختلف در ارائه راهكارهاي كاربردي در جهت برخورد با مراكز آموزشي غيرمجاز و برون رفت از شرايط كنوني تأكيد كرد.

وي در خصوص نحوه تعامل اعضاء اين كميسيون و مركز معين و ارتباط مؤثر با كميته هاي تخصصي ساير رشته ها، لزوم شكل گيري كميته ها و كميسيون ها در كانون براي بررسي مسائل و مشكلات آموزشگاهها و تعامل سازنده با مراكز معين و اداره كل ، نحوه و فرآيند شكل گيري كميسيون ها و كارگروه هاي 28 گانه كانون مباحثي را بيان نمود.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا