افزایش ظرفیت مراکز اقامتی خداآفرین در سال جاری

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

قائم مقام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد:

افزایش ظرفیت مراکز اقامتی خداآفرین در سال جاری

قائم مقام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس در مرکز خداآفرین از استمرار توسعه ظرفیت مراکز اقامتی، رفاهی در کمپ گردشگری این مرکز خبر داد.

به گزارش ارک خبربه نقل از مهر، جعفر ملکی سه شنبه در بازدید از طرح ساخت و توسعه مراکز اقامتی در خداآفرین، عنوان کرد: با اتمام طرح های در حال ساخت، ظرفیت سوئیت های کمپ منطقه آزاد در این محدوده به ۱۲۵ نفر افرایش می یابد.

وی هدف از توسعه ظرفیت های مراکز اقامتی را رشد چشمگیر حضور گردشگران و مسافران در این محدوده دانست و تاکید کرد: اولویت برنامه های منطقه آزاد ارس در محدوده خداآفرین، توسعه زیر ساخت های گردشگری و ارتقای شاخص های کمی و کیفی مراکز اقامتی و رفاهی متناسب با رشد حضور گردشگران است.

ملکی خاطرنشان کرد: طرح ساخت سوئیت ۳۲ نفری در کمپ منطقه آزاد مرکز خداآفرین با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و در مدت ۴ ماه اجرایی می شود.

گفتنی است خداآفرین یکی از محدوده های منفصل منطقه آزاد ارس است که به خصوص در فصل های بهار و تابستان مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد. بر اساس گزارش کمیته آمار و اطلاعات ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، خداآفرین به عنوان سومین شهرستان گردشگر پذیر آذربایجان شرقی در ایام تعطیلات نوروزی شناخته شده است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا