کشف بیش از ۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری ارک خبر-سیستان وبلوچستان:

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف بیش از ۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۶۶ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق ،توقیف پنج دستگاه تانکر کشنده و دستگیری سه نفر قاچاقچی در این رابطه خبر داد .

ارک خبربه نقل ازمهر:سردار محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محورهای مواصلاتی و مبارزه بی امان با پدیده قاچاق سوخت و منابع ملی، ماموران یگان تکاوری ۱۰۸ خاش حین گشت زنی های هدفمند در محورهای مواصلاتی شهرستان به سه دستگاه تانکر سوخت که به صورت کاروانی در حال حرکت بودند مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف این خودروها را صادر کردند.

وی افزود: پس از اعلام دستور ایست رانندگان بدون توجه به دستور پلیس با رها کردن خودرو با استفاده از ناهمواری های زمین اقدام به فرار کردند و ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح یکی از قاچاقچیان را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این سه دستگاه تانکر کشنده مقدار ۳۸ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع “گازوئیل” کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان زابل، گفت: در این عملیات ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به دو تانکر سوخت مشکوک و جهت بررسی بیشتر این خودروها را متوقف و ضمن دستگیری دو قاچاقچی در این رابطه ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره اینکه سه قاچاقچی با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برخورد قاطعانه ای با قاچاق کالا و سرمایه های ملی دارد و نخواهد گذاشت سرمایه ملی به راحتی از کشور خارج شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا