افکار کوچکی برفوتبال تبریز حاکم است/مسئولان در خواب زمستانی هستند

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

افکار کوچکی برفوتبال تبریز حاکم است/مسئولان در خواب زمستانی هستند

پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: متاسفانه مدیران فوتبال آذربایجان به خصوص تبریز در خواب زمستانی به سر می‌برند و عنقریب است که فوتبال در تبریز به طور کلی نابود شود.

ارک خبربه نقل ازمهر:ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی تیم گسترش مقابل سپیدرود اظهار داشت: این تیم نسبت به فصل گذشته از مدیریت گرفته تا مربی و بازیکنان تغییرات اساسی داشته است و طبیعی است که زمان می‌برد تا به آمادگی مطلوب رسیده و ایده آل لوکا بوناچیج شود.

وی افزود: ما از این بازی دو دستاورد مهم کسب کردیم. دستاورد اول کسب امتیاز و البته پیروزی و گرفتن سه امتیاز کامل بازی بود و دستاورد دوم که به نظر من از اولی هم مهمتر بود، گل نخوردن بود که خوشبختانه به آن رسیدیم. ما در دو بازی نخست به ترتیب ۴ و ۳ گل خورده بودیم و این نشان دهنده ضعف در ساختار دفاعی مان بود. خیلی تلاش کرده و می‌کنیم تا این مشکل را بر طرف نماییم و امیدوارم به زودی به نقطه ایده آل مان در این تیم برسیم.

پیشکسوت فوتبال تبریز سپس با اشاره به افت فاحش فوتبال در این شهر اظهار داشت: متاسفانه فوتبال تبریز به هیچ وجه حال و روز خوشی ندارد و ما در لیگ برتر و لیگ یک مقابل حریفان راه به جایی نمی‌بریم. این که نه تراکتور نتیجه می‌گیرد، نه گسترش، نه ماشین سازی و نه شهرداری، نشان می‌دهد که آب از سرچشمه گل آلود است و مشکل به باشگاه‌ها و مربیان باز نمی‌گردد. این که تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود، ماشین سازی هنوز به لیگ برتر نیاده دوباره سقوط می‌کند یا برای شهرداری در سالهای گذشته آن مشکلات عجیب پیش می‌آید که از لیگ برتر یکضرب به لیگ دو سقوط می‌کند، همه و همه نشان می‌دهد که ضعف در ریشه مدیریت فوتبال تبریز است.

همدانی گفت: من به مسئولین استان آذرباییجان هشدار می‌دهم که به فکر فوتبال تبریز باشند تا این فوتبال نابود نشده است. مدیریت فوتبال در تبریز نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد. تفکرات کهنه و نخ نما شده بر مدیریت فوتبال تبریز حاکم است و تا این تفکرات تغییر نکنند فوتبال تبریز نجات نخواهد یافت.

مربی تیم گسترش فولاد تصریح کرد: همانطور که می‌گویند یک تیم در عرصه بازیکن و مربی نیاز به جوانگرایی و تغییر نسل دارد، مدیریت فوتبال تبریز هم نیاز به جوانگرایی دارد. نیاز است تا این تفکرات کهنه از فوتبال تبریز پاک شده و جای خود را به نسل جدید مدیریت بدهد.

وی گفت: من نه بعنوان مربی یکی از تیم‌های تبریزی در لیگ برتر، بلکه بعنوان یک دلسوز فوتبال تبریز، بعنوان یک شهروند تبریزی و بعنوان یک پیشکسوت فوتبال به مسئولین هشدار می‌دهم تا این فوتبال به نابودی نرسیده فکری به حال آن کرده و در مدیریت آن تجدید نظر نمایند. تصریح می‌کنم که آذرباییجان کهن، تبریز بزرگ به تفکرات بزرگ و ملی در فوتبال نیاز دارد و اغلب مدیران فوتبالی ما با افکار کوچک و کهنه شان در حد فوتبال این استان نیستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا