پیوند آسمانی 100 زوج ناشنوا در مقبره مجلسی(ره) اصفهان برگزار شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

پیوند آسمانی 100 زوج ناشنوا در مقبره مجلسی(ره) اصفهان برگزار شد

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با دهه کرامت و همچنین سالروز تکریم و تجلیل از مقام امامزادگان،پیوند آسمانی۱۰۰ زوج ناشنوا در جوار حرم مطهر مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حامد جعفر زاده اظهار داشت: این مراسم روز پنجشنبه 5 مرداد ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور، رسول زرگرپور استاندار اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین میردامادی امام جمعه موقت اصفهان، کامران و فولادگر نمایندگان مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در جوار حرم مطهر مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی و با رویکرد تسهیل ازدواج آسان برای جوانان و همچنین در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌اندیش و از محل موقوفات منطبق با نیت ازدواج و تهیه جهیزیه با همکاری و مشارکت کانون ناشنوایان استان و اداره کل بهزیستی استان برای سومین سال برگزار شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در این مراسم به صورت نمادین خطبه عقد یکی از زوج های ناشنوا توسط حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان قرائت شد.

حامد جعفر زاده ادامه داد: همچنین در این مراسم، به هر یک از زوج ها هدایایی از سوی استاندار اصفهان، امام جمعه موقت اصفهان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اهدا شد.

وی تصریح کرد: همچنین در ادامه این مراسم به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) چهار تن از خادمین حرمین مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت معصومه (س) به همراه بیرق متبرک حرم وارد سالن شده و مورد استقبال زوج های جوان ناشنوا قرار گرفتند و با مداحی و اجرای برنامه فضای این مراسم را معنوی کردند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا