جشن ازدواج 100 زوج ناشنوا در مقبره علامه مجلسی(ره)

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: جشن پیوند آسمانی 100 زوج ناشنوا با حضور معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی در جوار مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار داشت: همزمان با دهه پر خیر و برکت کرامت و همچنین سالروز تکریم و تجلیل از امامزادگان جلیل القدر 100 زوج ناشنوا پیوند آسمانی خود را در جوار حرم مطهر مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان جشن می گیرند.

وی افزود: این مراسم روز پنجشنبه 5 مرداد ماه از ساعت 9 صبح با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، دکتر رسول زرگرپور استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی در جوار این بقعه متبرکه برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان این مراسم را با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی و با رویکرد تسهیل ازدواج آسان برای جوانان و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش و از محل موقوفات منطبق با نیت ازدواج و تهیه جهیزیه با همکاری و مشارکت کانون ناشنوایان استان و اداره کل بهزیستی استان برای دومین سال اجرا می کند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا