ضرورت استمرار جشنواره فیلم تبریز با جهت‌گیری ملی و بین‌المللی

پایگاه خبری ارک خبر-تبریز:

شهردار تبریز تاکید کرد؛

ضرورت استمرار جشنواره فیلم تبریز با جهت‌گیری ملی و بین‌المللی

شهردار تبریز گفت: تاثیر هنرهای نمایشی و به خصوص هنر فیلم، با در نظر داشتن چشم‌انداز مهم «تبریز 2018» حایز اهمیت است.

به گزارش ارک خبربه نقل از شهریار، دکتر صادق نجفی در دیدار با جمعی از عوامل برگزاری نخستین جشنواره فیلم تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت:  تبریز در سال‌های نه چندان دور، یکی از میزبانان مهم هنرهای نمایشی بود اما متاسفانه در سال‌های اخیر، این رویه متوقف شده و جز برنامه‌های مقطعی و محدود، اتفاق مهمی در این حوزه روی نداده‌است.
وی با تاکید بر این‌که شهرداری تبریز پشتیبان برگزاری مطلوب جشنواره فیلم تبریز است، گفت: از مجریان و مدیران این جشنواره انتظار داریم، استمرار این جشنواره را به عنوان مقدمه‌ای برای احیای رویدادهای حوزه فیلم و هنرهای نمایشی، به خصوص با جهت‌گیری ملی و بین‌المللی تبریز 2018 پیگیری کنند.
دکتر نجفی یادآور شد: شهرداری تبریز سال گذشته، به عنوان حامی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استان وارد کار شد؛ امسال نیز حمایت‌هایی را از برگزاری نخستین جشنواره فیلم تبریز خواهد داشت.
شهردار تبریز با اشاره به این‌که شاخص‌های فرهنگی شهر بدون در نظر داشتن نقش شهرداری تبریز، قابل‌ارزیابی نیست، اظهار داشت: خرسندیم که نقش فرهنگی شهرداری تبریز در خصوص تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و هنری، پشتیبانی از میزبانی‌های ملی و بین‌المللی و ارائه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، به مزیت مهم مدیریت فرهنگی شهر و استان تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا