عامل انتشار تصاوير خصوصي دستگير شد

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

عامل انتشار تصاوير خصوصي دستگير شد

فردي كه تصاوير شخصي و خانوادگي يكي از شهروندان را در فضاي مجاز انتشار داده بود شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ “سيد مصطفي مرتضوي ” رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت:در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر انتشار تصاوير شخصي وي در شبكه هاي اجتماعي و فضاي مجازي بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

 

وي با اشاره به اينكه فرد شاكي به فردي كه از طريق شبكه هاي اجتماعي مجازي با او آشنا شده بود اعتماد كرده و عكس هاي شخصي اش را در اختيار او قرار داده بود ادامه داد: ماموران اقدمات خود در رابطه با شناسايي عامل انتشار را آغاز كردند.

 

اين مقام انتظامي افزود: ماموران پليس فتا با انجام يكسري كارهاي تخصصي در فضاي مجازي موفق شدند عامل انتشار را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي دستگير كنند.

 

سرهنگ مرتضوي بيان داشت : فرد دستگير شده كه با مستندات پليس روبرو شده به بزه انتسابي اعتراف و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

 

رئيس پليس فتاي اصفهان در پايان به عموم شهروندان مخصوصا به بانوان و جوانان توصيه كرد : به هيچ وجه در فضاي مجازي به افراد غريبه اعتماد نكنيد و اين نكته را در نظر داشته باشيد كه رفتار شما در فضاي مجازي بايد همانند رفتار در فضاي حقيقي باشد همانگونه كه عكس ها و اطلاعات خصوصي خود را در فضاي حقيقي در اختيار افراد غريبه قرار نمي دهيد در فضاي مجازي نيز اين رفتار را بايد داشته باشيد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا